عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سیل گلستان حدود 400 میلیارد تومان به بخش های اقتصادی گلستان آسیب رساند

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان:

سیل گلستان حدود 400 میلیارد تومان به بخش های اقتصادی گلستان آسیب رساند

سیل گلستان حدود 400 میلیارد تومان به بخش های اقتصادی گلستان آسیب رساند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت : سیل در استان گلستان در مجموع 400 میلیارد تومان به بخش های اقتصادی استان صدمه وارد نمود .

به گزارش روابطعمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو در جلسه هماهنگی اردوی جهادی مسئولان و خیران اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور که در محل سالن جلسات سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار گردید ، گفت : بر اثر وقوع سیل در گلستان خسارات سنگینی به بخش صنعت و واحدهای صنفی گلستان وارد شد.

وی با بیان این که در این مدت تلاش کرده ایم تا با کمک نیروهای خدمات رسان در منطقه مشکلات این واحدها را رفع کنیم ، افزود : برآورد خسارات سیل در بخش صنعت ، معدن و تجارت گلستان تا کنون شامل : آسیب 154 واحد صنعتی به میزان 200 میلیارد تومان ، 2200 واحد صنفی به میزان 100 میلیارد تومان ، 5000 دار قالی مربوط به 10000 قالیباف استان به میزان 50 میلیارد تومان و خسارت 30 میلیارد تومانی زیرساختهای شهرک صنعتی آق قلا می باشد ، که در مجموع حدود 400 میلیارد تومان خسارت به این بخش وارد آمده است .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه واحدهای صنعتی و صنفی خسارت دیده در سیل مجدد راه اندازی شده اند ، ادامه داد : به جز ۲۰واحد صنعتی که هنوز آب آنها کاملاً تخلیه نشده است سایر واحدهای صنعتی و صنفی گلستان مجدد راه اندازی شده و مشغول به کار هستند و امیدواریم با رفع مشکلات ، این واحدها هر چه زودتر با رونق کامل به فعالیت خود ادامه دهند .

وی تصریح کرد : از روز گذشته با تخلیه آب از شهرها و روستاها امدادرسانی وارد مرحله جدیدی شده و دیگر به اسکان موقت و پخت و توزیع غذای گرم نیاز نداریم و در صدد تامین مایحتاج زندگی سیل زدگان هستیم.

قوانلو بیان کرد : هدف ما این است که همچنان که از ابتدای حادثه اصناف و بازاریان در امدادرسانی در صحنه و پشت صحنه پای کار بودند بررسی از اقدامات انجام شده صورت بگیرد و بتوانیم از این پس در تامین مایحتاج زندگی سیل زدگان گلستان گام برداریم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 432
  • کد خبر : 60135