عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طی چهار سال گذشته، با 3 هزار میلیارد هزینه، تعداد تختهای بستری استان گلستان 25 درصد افزایش یافت

دکتر احمد نصرتی:

طی چهار سال گذشته، با 3 هزار میلیارد هزینه، تعداد تختهای بستری استان گلستان 25 درصد افزایش یافت

طی چهار سال گذشته، با 3 هزار میلیارد هزینه، تعداد تختهای بستری استان گلستان 25 درصد افزایش یافت

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، دکتر نصرتی مدیر درمان گلستان طی مصاحبه ای با واحد مرکزی خبر سیمای گلستان، با اعلام افزایش 25 درصدی تختهای بستری استان طی چهار سال گذشته و با 3 هزار میلیارد ریال هزینه، از راه اندازی درمانگاه در چند شهر استان خبر داد.

وی افزود: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال نام گرفته ما مأموریت یافتیم تا در مسیر حفظ و ارتقاء سلامت نیروی کار استان تلاش نماییم و در همین راستا توفیق یافتیم که با برنامهریزی استراتژیک و عملیاتی طرحهای مهمی را به مورد اجرا بگذاریم.

وی با این مقدمه که استان گلستان از کمبود 2700 تخت بستری رنج می برد، ارزش 200 تخت افزایش یافته در دو بیمارستان سازمان در استان را بالا ارزیابی نمود و از پیگیری 10 پروژه جدید ایجاد و یا توسعه مراکز درمانی در استان خبر داد.

دکتر نصرتی تاکید کرد که با به ثمر رسیدن این 10 پروژه در شهرهای گرگان، آق قلا، آزادشهر، رامیان، مینودشت،‌ گنبدکاووس، بندرگز،‌ علی آباد کتول و کلاله طی سال آتی توزیع عادلانه تری از خدمات درمانی تامین اجتماعی دراستان را شاهد خواهیم بود.

مدیر درمان استان همچنین به جذب 200 نفر نیروی تخصصی وعمومی برای خدمت به بیمه شدگان خبر داد و گفت: پذیرش 10 میلیون بیمار درسال که بیش از 5 برابر جمعیت استان است افتحاری است برای همکاران ما دراستان و ما با اجرای برنامه هایی از جمله هتلینگ، استانداردسازی اورژانس ها و نیز استمرار سیستم مدیریت کیفیت تلاش می نماییم تا خدمات با کیفیتی را ارائه نماییم.

این مدیر استانی از کسب مقام اول کشوری طی 7 دوره متوالی در اجرای برنامه های عملیاتی خبر داد و از استاندار محترم گلستان به جهت پیگیری کمبود تختهای بیمارستانی تقدیر نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .