عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای 4334 دختر بازمانده از تحصیل گلستانی


برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای 4334 دختر بازمانده از تحصیل گلستانی

 

 مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: دوره های مختلف آموزشی برای 4 هزار و 334 دختربازمانده از تحصیل تحت حمایت این نهاد در 8 ماهه سال جاری برگزار شده است.

 به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ، محمد رضا زمانی اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت است.

 وی افزود: در همین راستا کمیته امداد امام (ره) گلستان با هدف ارتقای سطح آگاهی مددجویان تحت حمایت اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای رده های سنی مختلف جامعه هدف خود کرده است.

 زمانی با اشاره به اینکه یکی از گروههای ویژه تحت حمایت کمیته امداد دختران بازمانده از تحصیل می باشند یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده موفق شدیم در 8 ماهه سال جاری برای 4 هزار و 334 دختر بازمانده از تحصیل دوره های مختلف آموزشی را برگزار نمایم.

 مدیر امور فرهنگی کمیته امداد تصریح کرد: این دوره های آموزشی شامل مهارت حل مسئله،آشنایی با بیماری ایدز و دیابت،آسیب های ترک تحصیل و تشویق به ادامه تحصیل، پیشگیری از اعتیاد و آشنایی با انواع مخدر و همچنین آموزش خودباوری ، اعتماد به نفس و مهارت های زندگی بوده است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کمیته امداد امام خمینی(ره)
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : محابد
  • بازدید : 987
  • کد خبر : 4391