عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آئین تکریم و معارفه معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان برگزار شد.‏‏


آئین تکریم و معارفه معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان برگزار شد.‏‏

آئین تکریم و معارفه معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان برگزار شد.‏‏

 

در حاشیه برگزاری اولین جلسه شواری اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در سال جدید، آئین تکریم و معارفه معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ، آئین تکریم و معارفه معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان  صبح امروز  با حضور مدیرکل، معاونین، مسئول حراست، روسای ستادی و روسای مراکز سطح  استان در محل این اداره کل برگزار گردید.
بنابراین گزارش، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ابتدا ضمن اشاره به اهمیت نامگذاری سال جدید تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، به تشریح بعضی عناوین برای کاربردی نمودن این شعار پرداخت.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ضمن تقدیر از فعالیت و عملکرد معاونین، روسای ستادی و مراکز استان در سطح استان در سال1396، بر منویات مقام معظم رهبری در قالب سیاست های کلی تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی،  نگاهی به اقدامات این اداره کل در همین راستا در سال جاری تأکید داشت.
وی خطاب به حاضرین در جلسه، مبارزه با فقر مطلق را یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید دانست و خواستار شد تا در این مبحث فعالیت بیشتری انجام شود.
حسینی طلب وحدت را نماد همدلی، اخلاق ‌محوری و عظمت مسلمین و برادری شیعه و سنی، بیان و اظهار کرد: به نوعی می‌توان گفت که هفته وحدت نماد پیمان با راه و روش اسلام و خط امام و رهبری است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان یکی از مهمترین کارکردهای آموزش مهارتی را در توانمندسازی منابع انسانی برشمرد و بر لزوم تحول نظام اداری برای ایجاد تغییر اشاره کرد.
وی تغییر و پژوهش را تابع مولفه‌هایی دانست و تصریح کرد: متغیرهای جهانی، پیشرفت دانش و تکنولوژی، توجه به منطقه از مواردی است که توجه به آن می‌تواند صدها و هزاران شغل ایجاد کرد.
حسینی طلب افزود : مجموعه آموزش  فنی وحرفه ای گلستان هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی نیروهایی بسیار توانمند و موثر در بدنه کارشناسی دارد.
وی از سیدرضا مفیدی معاون سابق آموزش، پژوهش و برنامه ریزی  اداره کل این استان به عنوان معاونی متعهد و بااخلاق قدردانی و برای معاون جدید محمد گلی پور که از بدنه همین مجموعه است آرزوی موفقیت کرد.
سپس مفیدی معاون سابق آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان  به تشریح  اقدامات صورت پذیرفته در دوران معاونت خویش در حوزه آموزش، پژوهش و برنامه ریزی در این اداره کل پرداخت .
در ادامه محمد گلی پور معاون جدید آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونت اسبق چشم‌انداز آینده کاری خود را در این اداره‌کل ارائه کرد.
گفتنی است در  این مراسم از سیدرضا مفیدی  معاونت سابق آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان  با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و مراکز شهرستان های سطح استان حاضر در مراسم تقدیر و قدردانی شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .