عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در سال 1395


اولین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در سال 1395

اولین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در سال 1395

 اولین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در سال 1395 با حضور مدیرکل؛ معاونین، روسای ستادی و روسای مراکز برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، اولین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در سال 1395 با حضور مدیرکل؛ معاونین، روسای ستادی و روسای مراکز در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

 در این جلسه ابتدا سیدرضا مفیدی معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، به تعهدات آموزشی سال 95 در همه بخش ها و حوزه های مختلف اشاره داشت و بر اهمیت نظارت و بازدید میدانی برای کیفیت بخشی هرچه بیشتر بر روند اجرای آموزش های مهارتی تأکید نمود.

 ابوالفضل تیرانداز مدیرکل نیز در این جلسه، ابتدا ضمن اشاره به اهمیت نامگذاری سال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری، به تشریح بعضی عناوین برای کاربردی نمودن این شعار پرداخت.

 وی در ادامه ضمن تأکید بر منویات مقام معظم رهبری طی 24 بند و ابلاغ در قالب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، نگاهی به اقدامات این اداره کل در همین راستا در دو سال اخیر داشت.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان همچنین به آموزش های ارائه شده در حوزه مخاطبین خاص بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) اشاره داشت و یادآور بند 1 این سیاست ها شد که تأکید بر ارتقاء درآمد و نقش طبقات کم درآمد و متوسط دارد.

 تیرانداز همچنین با یادآوری همکاری های مشترک با پارک علم و فناوری، به نقش اقتصاد دانش بنیان در اهمیت تشریک مساعی طرفین در زمینه نخبگان مهارتی پرداخت.

 تقویت عوامل تولید و آموزش در صنایع و بنگاههای اقتصادی و راه اندازی مراکز جوار کارگاهی از دیگر موضوعات مطرح شده توسط مدیرکل در اولین جلسه شورای اداری در سال 1395 بود.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در ادامه ضمن بیان برنامه های عملیاتی اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری درج شده در فصل 4 که موضوعات مختلفی نظیر ارتقاء سطح مهارتی فارغ التحصیلان دانشگاهی، توانمندسازی مددجویان و زنان سرپرست خانوار، خدمات مشاوره ای و بهبود کار را در برمیگیرد؛ آنها را با سرفصل تعهدات هدفگذاری شده سال 95 تطبیق داد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .