عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملیات اجرایی تکمیل فاز 2 زیر ساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز آغاز شد


عملیات اجرایی تکمیل فاز 2 زیر ساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز آغاز شد

عملیات اجرایی تکمیل فاز 2 زیر ساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز آغاز شد

عملیات اجرایی تکمیل فاز 2 ساماندهی و زیر ساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز با اعتبار 2 میلیارد و دویست میلیون ریال آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ابراهیم کریمی مدیر کل این دستگاه اجرایی شنبه مورخ 12 خرداد 97در این خصوص گفت:  عملیات اجرایی  تکمیل فاز 2 ساماندهی و  زیر ساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز  با اعتبار 2 میلیارد و دویست میلیون از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استانی با حضور نماینده اداره کل میراث فرهنگی  بعنوان کارفرما و  نوروزی معاون شهرداری نوده خاندوز   بعنوان دستگاه بهره بردار  و رزاقی مسئول میراث اداره میراث فرهنگی شهرستان های آزادشهر و رامیان  و پیمانکار پروژه در پارک شبنم نوده خاندوز  آغاز شد.

وی به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره کرد و افزود : در عملیات اجرایی این فاز اجرای محوطه سازی شامل سنگ فرش و دیواره مالون به مساحت حدود 300 متر مربع  انجام خواهد شد .

کریمی  ادامه داد : در سنوات قبل این اداره کل اقدام به ایجاد در سنوات قبل این اداره کل اقدام به اجرای محوطه سازی و مبلمان بتنی طرح چوب ، سنگ فرش و دیواره مالون مسیر دسترسی به آبشار مصنوعی ، اجرای اسکلت فلزی آبشار مصنوعی و محوطه سازی اطراف آن و اجرای بخشی از نیلینگ آبشار مصنوعی با اعتبار 8 میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال کرده است .

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری  در پایان ابراز امید واری کرد در سال های بعد و در صورت تخصیص اعتبارات کافی  از سوی مراجع ذیربط ، نسبت به تکمیل زیر ساخت های گردشگری لازم جهت رفاه حال مسافران و گردشگران  اقدام صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است پارک جنگلی شبنم نوده خاندوزاز نقاط دیدنی استان گلستان واقع در شهر "نوده خاندوز” در شهرستان آزادشهر است. این پارک بر فراز تپه ای مشرف به شهر قرار دارد دیواره و پله های سنگی این پارک مناظری زیبا را بوجود آوره است . سینمای پارک ومراسم نورافشانی شب نیمه شعبان باعث معروفیت این پارک شده است

 

 


 

 
 
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .