عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکمیل زیرساخت گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز و پارک زیتون آزادشهر

در راستای توسعه گردشگری شهرستان آزادشهر؛

تکمیل زیرساخت گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز و پارک زیتون آزادشهر

تکمیل زیرساخت گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز و پارک زیتون آزادشهر

 
مدیرکل میراث فرهنگی ,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: زیرساخت گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز و پارک زیتون آزادشهر با اعتبار مبلغ سه میلیارد و یکصد میلیون ریال از محل تملک دارایی با هدف توسعه گردشگری شهرستان آزادشهر در سال 1396 اجرایی شد.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ ابراهیم کریمی امروز 30 تیر 97 با اعلام این خبر افزود: تکمیل زیرساخت گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز و پارک زیتون آزادشهر با هدف خدمات رسانی به مسافرین و گردشگران واز محل اعتبارات تمک دارایی ها با اعتبار مبلغ سه میلیارد و یکصد میلیون ریال تکمیل و اجرایی شد.
وی به پروژه ی تکمیل زیر ساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز در این مرحله اشاره کرد و افزود:در عملیات تکمیل زیرساخت های این پارک اجرای دیواره مالون و سنگ فرشی سایت بالا دست آبشار مصنوعی با اعتبار مبلغ دو میلیارد و سیصد میلیون ریال به بهره برداری رسید.
کریمی در ادامه گفت: دیواره مالون و سنگ فرش پارک زیتون تپه آزادشهر با اعتباری به مبلغ هشتصد میلیون ریال اجرایی شد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در پایان ابراز امید واری کرد در سال های بعد و در صورت تخصیص اعتبارات کافی  از سوی مراجع ذیربط ، نسبت به تکمیل زیر ساخت های گردشگری لازم جهت رفاه حال مسافران و گردشگران  اقدام صورت خواهد گرفت.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .