عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیر ساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز


آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیر ساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز

آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیر ساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیر ساخت های گردشگری منطقه نمونه گردشگری شبنم نوده خاندوز با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری امروز یکشنبه 31 فروردین 99 با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی این فاز ساماندهی زیر ساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز  با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های ملی آغاز شد.
 او به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره افزود: در عملیات اجرایی این فاز اجرای محوطه سازی شامل سنگ فرش و دیواره مالون  و محوطه سازی سایت پایین دست آبشار انجام خواهد شد.
 تجری  ادامه داد: در سنوات قبل این اداره کل اقدام  به اجرای محوطه سازی و مبلمان بتنی طرح چوب ، سنگ فرش و دیواره مالون مسیر دسترسی به آبشار مصنوعی ، اجرای اسکلت فلزی آبشار مصنوعی و محوطه سازی اطراف آن و اجرای بخشی از نیلینگ آبشار مصنوعی با اعتبار 11 میلیارد و پانصد میلیون ریال کرده است .
 پارک جنگلی شبنم نوده خاندوزاز نقاط دیدنی استان گلستان واقع در شهر نوده خاندوز است. این پارک در مجاور محور مواصلاتی آزادشهر به شاهرود قرار دارد و پذیرای مسافران و گردشگران است. این پارک بر فراز تپه ای مشرف به شهر قرار دارد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .