عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد: افزایش تعداد کشورهای شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس

افزایش تعداد کشورهای شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد: افزایش تعداد کشورهای شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از افزایش تعداد کشورهای شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس خبر داد و گفت: این تعداد به 13 کشور افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان، بهمن طیبی گفت: مسابقات بین‌الملی ووشو جام پارس سوم و چهارم تیرماه به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این مسابقات نخستین رقابت‌های ورزشی از مجموع هفت مسابقه ورزشی بین‌المللی است که در سال جاری در استان گلستان برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: با اعلام آمادگی آلمان و یونان برای حضور در این رقابت‌ها، کشورهای شرکت کننده در این مسابقات به 13 کشور افزایش یافت و پیش از این نیز کشورهای دومنیکن، ویتنام، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، سوئد، عراق، لبنان، هندوستان، اندونزی و ایران آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده بودند.
طیبی گفت: در این مسابقات دو تیم از کشورمان حاضر خواهد شد که یک تیم از استان گلستان به نمایندگی از کشورمان در مسابقات با حریفان رقابت خواهد کرد و با احتساب دو تیم از ایران تا کنون حضور 14 تیم در این مسابقات نهایی شده است.
وی تاکید کرد: یکم تیرماه تیم‌های شرکت کننده وارد استان گلستان خواهند شد و دوم تیرماه ساعت 17 مراسم افتتاحیه این مسابقات در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می‌شود.






نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .