عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت صلابت و مهمان‌نوازی ایران در مسابقات جام پارس در ذهن ورزشکاران خارجی


ثبت صلابت و مهمان‌نوازی ایران در مسابقات جام پارس در ذهن ورزشکاران خارجی

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: امنیت، مهمان‌نوازی، آرامش و صلابت ایران اسلامی در این مسابقات در ذهن میهمانان خارجی این دوره از مسابقات نقش خواهد بست و برای ایران استان باعث افتخار است که می‌تواند مسابقات بزرگ ورزشی را برگزار کند.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان، بهمن طیبی در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس اظهار کرد: از اینکه تیم‌ها از کشورهای مختلف برای شرکت در این رویداد مهم ورزشی به استان گلستان آمده‌اند خرسندیم.
وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای تمام کشورهای شرکت کننده در این مسابقات باشیم و بار دیگر ثابت کنیم استان گلستان ظرفیت کارهای بزرگ را دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: امنیت، مهمان‌نوازی، آرامش و صلابت ایران اسلامی در این مسابقات در ذهن میهمانان خارجی این دوره از مسابقات نقش خواهد بست و برای ایران استان باعث افتخار است که می‌تواند مسابقات بزرگ ورزشی را برگزار کند.
طیبی گفت: باید از تمام کسانی که تلاش کردند تا این مسابقات برگزار شود تقدیر کرد و برای همه تیم‌های آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.
وی افزود: استان گلستان میزبان 6 رویداد بزرگ بین‌المللی ورزشی دیگر خواهد بود و تلاش خواهیم کرد تا آن مسابقات نیز به محو احسن برگزار شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .