عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس هیات ووشو گلستان خبر داد: اعلام اسامی اعضای تیم ووشو گلستان برای حضور در مسابقات جام پارس

اعلام اسامی اعضای تیم ووشو گلستان برای حضور در مسابقات جام پارس

رئیس هیات ووشو گلستان خبر داد: اعلام اسامی اعضای تیم ووشو گلستان برای حضور در مسابقات جام پارس

رئیس هیات ووشو گلستان از مشخص شدن اسامی ووشو کاران تیم گلستان برای حضور در مسابقات جام بین‌المللی پارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، معصومه جهانشاهی اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات انتخابی اعضای تیم گلستان برای حضور در مسابقات جام بین‌المللی پارس که به میزبانی گلستان برگزار می‌شود، اسامی نهایی ووشوکاران تیم گلستان مشخص شد.
وی ادامه داد: در تیم ساندا جابر ناصریان، عرفان آهنگریان، علی محمدی، پارسا نوری، عباس شیخی، محمد مهدی گرشاسبی، مرتضی نوروزی و پوریا شیخی برای گلستان مبارزه خواهند کرد و منصور نوروزی سرمربی این تیم است.
رئیس هیات ووشو گلستان تصریح کرد: در بخش تالو امیرمحمد رضایی، محدی مختارپور، رمضانی و دارابی در میدان مبارزه حاضر خواهند شد و مربی این تیم تیمور بنی طالبی است.
جهانشاهی بیان کرد: در این مسابقات 12 تیم از 11 کشور شرکت خواهند کرد که دو تیم از کشورمان یکی با نام پارس جنوبی و دیگری با نام گلستان در مسابقات حاضر خواهند شد.
وی اضافه کرد: نایب رئیس کمیته فنی آسیا، مدیر رویدادهای فدراسیون جهانی ووشو و روسای فدراسیون چند کشور میهمانان ویژه این مسابقات هستند.
گفتنی است، این مسابقات سوم و چهارم تیرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .