عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید رئیس پژوهشگاه استاندارد از دفتر منطقه ای پژوهشگاه استاندارد در گلستان


بازدید رئیس پژوهشگاه استاندارد از دفتر منطقه ای پژوهشگاه استاندارد در گلستان

بازدید رئیس پژوهشگاه استاندارد از دفتر منطقه ای پژوهشگاه استاندارد در گلستان

 

حسن سرشتی رئیس پژوهشگاه استاندارد به همراه زهره سالار وند معاون اداری و مالی پژوهشگاه استاندارد، محمود فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان و داود مزیدیسرپرست دفتر منطقه ای پژوهشگاه گلستان از دفتر منطقه ای پژوهشگاه گلستان بازدید کرد و در جلسه بررسی و نحوه روند تجهیز و بهسازی ساختمان این پژوهشگاه حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، در این بازید حسن سرشتی به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص راه اندازی دفتر منطقه ای پژوهشگاه در گلستان اشاره کرد و گفت: این سفر در راستای دستاوردهای نشست آموزشی- مشورتی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر تخصیص اعتبار ویژه برای تجهیز و بهسازی وراه اندازی دفتر پژوهشگاه منطقه ای گلستان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به استقرار دفتر منطقه‌ای در گلستان، هدف از این بازدید، بررسی روند راه اندازی و تجهیز دفتر پژوهشگاه و نیازسنجی تجهیزات مورد نیاز می‌باشد.

محمود فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان نیز در بازدید ضمن تشکر از حضور رئیس پژوهشگاه استاندارد گفت: این پژوهشگاهبه عنوان دومین پژوهشگاه تخصصی سازمان ملی استاندارد ایران در استان که با هدف ایجاد مرکز آموزش 5 استان شمالی کشور، راه اندازی کلینیک صادرات استاندارد، مرکز آزمون نمونه های کشوردر حوزه غذایی، بسته بندی و سلولزی و مرکز ملی آرد، نان و غلات راه اندازی شده است.

وی در پایان خواستار نگاه ویژه مسئولین سازمان جهت تخصیص هر چه زودتر اعتبار برای راه اندازی و تجهیز دفتر منطقه‌ای پژوهشگاه در گلستان و همچنین ابلاغ چارت سازمانی و تامین مجوز جذب نیرو شد.

گفتنی است در نشست آموزشی- مشورتی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد که در اردیبهشت ماه در گلستان برگزار شد، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و نیز استاندار گلستان قول مساعد جهت تامین اعتبار و تخصیص ویژه برای راه اندازی و تجهیز دفتر منطقه ای پژوهشگاه استاندارد و همچنین اجرای فاز دوم مجتمع آزمایشگاه استاندارد در گلستان دادند.

 

بازدید رئیس پژوهشگاه استاندارد از دفتر منطقه ای پژوهشگاه استاندارد در گلستان

 

بازدید رئیس پژوهشگاه استاندارد از دفتر منطقه ای پژوهشگاه استاندارد در گلستان

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .