عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید معاون سازمان ملی استاندارد و رئیس پژوهشگاه استاندارد ازساختمان پژوهشگاه استاندارد گلستان


بازدید معاون سازمان ملی استاندارد و رئیس پژوهشگاه استاندارد ازساختمان پژوهشگاه استاندارد گلستان

معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران و رئیس پژوهشگاه استاندارد کشور به همراه هیأت همراه از  دفتر منطقه ای پژوهشگاه گلستان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، مدیرکل استاندارد گلستان در این بازدید ضمن قدردانی از حضور معاون سازمان و رئیس پژوهشگاه استاندارد کشور و هیأت همراه در گلستان گفت: این پژوهشگاه به عنوان دومین پژوهشگاه تخصصی سازمان ملی استاندارد ایران در استان هاست که با هدف ایجاد مرکز آموزش 5 استان شمالی کشور، راه اندازی کلینیک صادرات استاندارد، مرکزیت و محوریت آزمون نمونه های کشور در حوزه غذایی، بسته بندی و سلولزی، آرد، نان و غلات و فرآورده های آن راه اندازی شده است.
محمود فرمانی با بیان اینکه این پژوهشگاه از نیازهای استان در بحث غلات است، خواستار نگاه ویژه مسئولین سازمان جهت تخصیص هر چه سریعتر اعتبارات برای راه اندازی و تجهیز دفتر منطقه ای پژوهشگاه در گلستان و همچنین ابلاغ چارت سازمانی و تامین مجوز جذب نیرو شد.
 حمید اشتری معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: هدف از این بازدید، بررسی روند راه اندازی و تجهیز دفتر پژوهشگاه و نیازسنجی تجهیزات مورد نیاز می‌باشد که امیدواریم با کمک های استان گلستان و سازمان ملی استاندارد ایران هر چه زودتر شاهد راه اندازی این پژوهشگاه باشیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .