عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضاء تفاهم نامه همکاری فی ما بین پژوهشگاه استاندارد کشور و استاندارد گلستان


امضاء تفاهم نامه همکاری فی ما بین پژوهشگاه استاندارد کشور و استاندارد گلستان

با حضور معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان و دیگر مدیران استانی، تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه استاندارد کشور و استاندارد گلستان منعقد و به امضاء فرزانه انصاری رئیس پژوهشگاه کشور و محمود فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان رسید. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، رئیس پژوهشگاه استاندارد گفت: به منظور توسعه و تمرکززدایی از فعالیت‌ های پژوهشی و ایجاد بستر مناسب جهت تعامل موثر بین اداره کل استاندارد گلستان و پژوهشگاه استاندارد، این تفاهم‌نامۀ همکاری امضاء شد.
فرزانه انصاری هدف از انعقاد تفاهم نامه را ایجاد کلینیک استاندارد، مشارکت در ارائه خدمات آزمایشگاهی، مشارکت در ارزیابی و پایش آزمایشگاه‌ های همکار سازمان و انجام پژوهش‌ های کاربردی در گلستان عنوان کرد.
مدیرکل استاندارد گلستان نیز با بیان این که گلستان جزء چهار استان کشور است که این پژوهشگاه در آن راه اندازی می‌شود افزود: بسته به نوع فرآورده‌های هر منطقه، کلینیک‌های تخصصی در این پژوهشگاه ایجاد می‌شود. 
 محمود فرمانی گفت: گلستان از قطب‌های تولید گندم کشور است و به همین سبب آزمایشگاه مرجع  غلات و فرآورده های آن در این پژوهشگاه به منظور ارتقای کیفیت غلات تولید این استان ایجاد می‌شود.
به گفته فرمانی، کلینیک صادرات هم یکی دیگر از برنامه‌های این پژوهشگاه است که ایجاد آن، علاوه بر حل مشکلات صادرکنندگان می تواند به رونق صادرات هم کمک می‌کند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .