عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرمربی تیم ملی ووشو: با آمادگی کامل به مسابقات جاکارتا می‌رویم


سرمربی تیم ملی ووشو: با آمادگی کامل به مسابقات جاکارتا می‌رویم

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: این مسابقات سبب می‌شود که ‌برنامه‌ریزی بهتری برای مسابقات آسیایی جاکارتا که نزدیک به ۵۰ روز باقی مانده، داشته باشیم و با آمادگی کامل به مسابقات جاکارتا می‌رویم
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ، حسین اوجاقی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس که به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است،‌ اظهار داشت: ‌بازی‌های خوبی در یک‌چهارم مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس برگزار شد و این مسابقات منجر می‌شود که به نقاط ضعف و قوت خود پی‌ببریم. وی تصریح کرد : این مسابقات سبب می‌شود که ‌برنامه‌ریزی بهتری برای مسابقات آسیایی جاکارتا که نزدیک به 50 روز باقی مانده، داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی ووشو ایران ادامه داد: ‌این بازی‌ها سبب می‌شود که ورزشکاران ما تمرین کرده و برای مسابقات مهم آسیایی و جهانی آماده شوند و با شرایط روحی و روانی خوبی در مسابقات آسیایی حاضر شوند.
اجاقی تاکید کرد: ‌فرود ظفری آسیب دید ‌و گرچه پیروز شد و بین 4 نفر صعود کرد اما به مرحله فینال نمی‌تواند برود و انصراف می‌دهد.
وی افزود: بچه‌ها 80 درصد انتظارات ما را ‌در این مسابقات محقق کردند، انتظار بیشتری از کشو‌ر ویتنام داشتیم و اعتقاد داریم قدرت بزرگی برای مسابقات ووشو در آسیا هستند اما افغانستان و هندوستان بازیکنان خوب و قدرتمندی دارند.
سرمربی تیم ملی ووشو ایران با بیان اینکه چین،‌ ویتنام،‌ کره‌ و هندوستان جزء رقابای اصلی ما هستند،‌ گفت: 2 تا از این رقبای اصلی در این مسابقات هستند و چین و کره به این مسابقات نیامدند.
اجاقی تاکید کرد:‌ با این مسابقات بین مربیان و ورزشکاران هماهنگی اتفاق می‌افتد و شرایطی فراهم می‌شود که بتوانیم اتفاق‌های درون سالن را مدیریت کنیم.
وی افزود: برگزاری مسابقات بین‌المللی خیلی آسان نیست و در این مسابقات 8 تیم خارجی حضور دارد و تدارک خوبی برای این مسابقات دیده شده که جا دارد تشکر کنیم.
سرمربی تیم ملی ووشو ایران گفت: در 75 کیلوگرم همواره ‌در مسابقات ووشو فینالیست بودیم که در مسابقات جاکارتا حذف شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .