عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای پروژه های محور فارسیان آبشار لوه و برج پایش محیط در پارک ملی گلستان

در راستای توسعه گردشگری شهرستان گالیکش :

اجرای پروژه های محور فارسیان آبشار لوه و برج پایش محیط در پارک ملی گلستان

اجرای پروژه های محور فارسیان آبشار لوه و برج پایش محیط در پارک ملی گلستان

ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از اجرای پروژه های محور فارسیان,آبشار لوه و برج پایش محیط در پارک ملی گلستان با تخصیص مبلغ نه میلیارد و پانصد و بیست و یک میلیون ریال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ ابراهیم کریمی با اعلام این خبر افزود:  اجرای پروژه های محور فارسیان,آبشار لوه و برج پایش محیط در پارک ملی گلستان با تخصیص مبلغ نه میلیارد و پانصد و بیست و یک میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی صورت گرفت.
وی با تشریح پروژه های اجرا شده در راستی توسعه گردشگرذی شهرستان گالیکش افزود: اجرای سنگ فرش و پله در مسیر دسترسی به آبشار روستای فارسیان با تخصیص اعتبار به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و همچنین اجرای آبشار پارک جنگلی فارسیان با اعتبار دو میلیارد ریال از جمله این پروژه هاست.
وی گفت: اجرای زیر سازی مسیر دسترسی به منطقه گردشگری پا دل دل و مجتمع خدماتی رفاهی شامل نمازخانه فروشگاه و سرویس بهداشتی 10  چشمه به مبلغ دو میلیارد و یکصد میلیون ریال و همچنین اجرای سرویس بهداشتی 4 چشمه و  محوطه سازی پارک آبشار لوه شامل اجرای سنگ فرش و پله های مسیر دسترسی به آبشار لوه و فنس کشی مسیر دسترسی به آبشار با اعتبار دو میلیارد و سیصد و بیست و یک میلیون ریال برای رفاه حال هم استانی ها و گردشگران صورت گرفته است.
مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: همچنین مطالعات و طراحی برج پایش محیط پارک ملی گلستان به مبلغ ششصد میلیون ریال و زیر سازی مسیر منطقه گردشگری کیارام (جاده دسترسی به امام زاده حسن کیارام ) به مبلغ یک میلیارد ریال از دیگر پروژه های اجرا شده در شهرستان گالیکش می باشد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در پایان ابراز امید واری کرد در سال های بعد و در صورت تخصیص اعتبارات کافی  از سوی مراجع ذیربط ، نسبت به تکمیل زیر ساخت های گردشگری لازم جهت رفاه حال مسافران و گردشگران  اقدام صورت خواهد گرفت.

اجرای پروژه های محور فارسیان آبشار لوه و برج پایش محیط در پارک ملی گلستان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .