عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقدامات زیربنایی برای توسعه گردشگری شهرستان رامیان در حال انجام است


اقدامات زیربنایی برای توسعه گردشگری شهرستان رامیان در حال انجام است

اقدامات زیربنایی برای توسعه گردشگری شهرستان رامیان در حال انجام است

مدیرکل میراث فرهنگی ,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: آماده سازی مجموعه گردشگری باغ تاشته , اجرای زیر سازی محور دسترسی به آب بندان شفیع آباد,آبشار شیرآباد ,روستای گردشگری پشمکی ,قلعه میران و پاقلعه و همچنین اجرای برق رسانی و محوطه سازی منطقه گردشگری اولنگ رامیان با اعتبار مبلغ پانزده میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل تملک دارایی سال 1396 از جمله پروژه های توسعه گردشگری شهرستان رامیان می باشد.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ امروز یکشنبه 7 مردادماه97 ابراهیم کریمی با اعلام این خبر افزود: آماده سازی مجموعه گردشگری باغ تاشته , اجرای زیر سازی محور دسترسی به آب بندان شفیع آباد,آبشار شیرآباد ,روستای گردشگری پشمکی ,قلعه میران و پاقلعه و همچنین اجرای برق رسانی و محوطه سازی منطقه گردشگری اولنگ رامیان با اعتبار مبلغ پانزده میلیارد و پانصد میلیون ریال در حال اجرا می باشد.
  وی به پروژه ی آماده سازی مجموعه گردشگری باغ تاشته اشاره کرد و افزود : در عملیات تکمیل زیرساخت های این مجموعه شامل اجرای دیواره مالون و دیواره حائل مبلغ پانصد میلیون ریال تخصیص داده شده است.
  مهندس کریمی در ادامه گفت: اجرای زیر سازی محور دسترسی به آب بندان شفیع آباد و روستای گردشگری پشمکی هر کدام به ترتیب با اعتبار یک میلیارد ریال و چهارمیلیارد ریال از دیگر پروژه های اجرایی در این شهرستان می باشد.
  وی افزود: با هدف رفاه حال گردشگران و مسافران و با اعتبار یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال  از محل اعتبارات تملک دارایی سال 1396 کف سازی و دیواره مالون مسیر دسترسی به آبشار شیرآباد در حال اجراست.
  مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان همچنین از اجرای زیر سازی مسیر دسترسی به قلعه میران و احداث مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان رامیان خبر داد و افزود: این پروژه شامل سرویس بهداشتی 10 چشمه ، فروشگاه و نمازخانه و روشنایی محور دسترسی به پاقلعه می باشد که با اعتبار هشت میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل تملک و دارایی سال 1396 در حال اجرا می باشد.
  وی گفت: برق رسانی و محوطه سازی منطقه گردشگری اولنگ رامیان نیز از دیگر پروژه های اجرایی این شهرستان است که مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال به آن تخصیص داده شد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .