عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هم استاني ها از سفرهاي غيرضرور طي روزهاي آينده خودداري كنند

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

هم استاني ها از سفرهاي غيرضرور طي روزهاي آينده خودداري كنند

هم استاني ها از سفرهاي غيرضرور طي روزهاي آينده خودداري كنند

مديركل راه و شهرسازي استان گلستان تاكيد كرد: به دليل كاهش دماي هوا و ريزش برف و باران از امروز تا روز شنبه در سطح استان، شهروندان گلستاني از سفرهاي غير ضروري در اين ايام خودداري كنند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري گفت: براساس پيش بيني هاي هواشناسي هم اكنون تمام جاده هاي كوهستاني و اصلي استان تمام ابري است و در طول روز شاهد بارش باران و برف خواهيم بود.

وي با تاكيد مجدد بر پرهيز از سفرهاي غيرضروري طي اين ايام، گفت: در صورتي كه هم استاني ها قصد عزيمت از راه هاي كوهستاني استان را دارند، حتما زنجير چرخ به همراه داشته و معاينه فني خودروها را انجام داده و تجهيزات زمستاني به همراه داشته باشند.

رستمي اضافه كرد: مركز مديريت راه هاي استان به شماره 5-0173223131، تلفن گوياي 141 و همچنین سامانه پيامكي 1000141 آماده ارائه اطلاعات وضعیت راه‌ها و انتخاب کوتاه‌ترین مسیر برای سفر در طول شبانه روز به كاربران راه ها مي باشد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان همچنين از آمادگي راهداران براي وقوع هر گونه پديده جوي محتمل خبر داد و گفت: هم اينك راهداران و گشت هاي راهداري در سطح راه ها بويژه محورهاي كوهستاني استان، مستقر و بر حسب وظيفه در حال انجام عمليات راهداري هستند.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومتر راه اصلي، فرعي و روستايي دارد كه بيش از يكهزار و 600 كيلومتر آن برفگير است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .