عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از برگزیدگان شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم استان گلستان تجلیل شد


از برگزیدگان شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم استان گلستان تجلیل شد

از برگزیدگان شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم استان گلستان تجلیل شد

همایش تجلیل از برگزیده گان شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم مصادف با ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) با حضور معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه گلستان، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دیگر مسئولان و فعالان قرآنی در شهرستان گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رضا شجاعی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس در حاشیه این همایش گفت: استان گلستان در نحوه برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اسفند ماه سال ٩٦موفق به کسب رتبه نخست در سطح کشور شد و شهرستان گنبدکاووس توانست عنوان شهرستان برگزیده برگزاری آزمون را دریافت کند.

وی ادامه داد: هم افزایی و همراهی دو دستگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان در برپایی این آزمون نقش شایانی در کسب این رتبه در سطح کشور داشته است و امیدوارم این همدلی با توجه به نتایج مثبت آندر مسیر توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی پایدارتر شود.

شجاعی در پایان به تقدیر 50 نفر از برگزیده گان در این مراسم اشاره کرد و افزود: در این مراسم از 9 موسسه برگزیده استانی و از مدیران برگزیده حوزه آزمون گنبد کاووس تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان گلستان در اسفند ماه سال 96 با حضور مجموعا 5412 نفر در 14 حوزه ( 4194 نفر در بخش کتبی و 1218 نفر در بخش شفاهی) برگزار شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .