عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با فرماندار شهرستان گنبد کاووس


دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با فرماندار شهرستان گنبد کاووس

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با فرماندار شهرستان گنبد کاووس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان پیش از حضور در مراسم روز پایانی جشنواره موسیقی آوای ارادت در گنبد کاووس به دیدار فرماندار آن شهرستان رفت.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به دیدار عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس رفت و پیرامون مسائل فرهنگی و هنری به گفتگو نشست.

این خبر می افزاید: عبدالقدیر کریمی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و ابراز خرسندی از حضور وی به عنوان یک چهره فرهنگی و هنری برای ارتقاء شاخص ها و اولویت های این حوزه،گفت:شهرستان گنبد کاووس به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان و شهر اقوام و مذاهب به شمار می آید و انتظار می رود نگاه و توجه و تمرکز بیشتری در حوزه فرهنگ و هنر به آن شود.

کریمی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، شاداب سازی خانواده ها و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی در گنبد کاووس به بیان تجربه های موفق در آن شهرستان پرداخت و افزود: به عنوان نمونه در هفته مبارزه با مواد مخدر با هدف اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد و هنرمندان شهرستان در اطراف دریاچه مصنوعی گنبد کاووس برنامه های بسیار خوبی اجرا شد که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت و ما علاقه مند به استمرار این گونه برنامه ها بر اساس یک شیوه نامه مدون هستیم.

فرماندار ویژه گنبد کاووس در ادامه به مسئله کنسرت های موسیقی در شهرستان پرداخت و اظهار داشت: گنبد در کنار گرگان در حوزه کنسرت ها همواره مرکز توجه بوده است و امیدوارم مجوز صدور اجرای کنسرت به خود شهرستان واگذار شود.

در پایان با اعلام آمادگی فرمانداری در تخصیص اعتبارات برای بهبود و بهسازی ساختمان فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس و ارتقاء مناسبت های فرهنگی با کشور ترکمنستان با محوریت مختومقلی فراغی به سخنانش پایان داد.

این گزارش ادامه می دهد: عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن اعلام این موضوع که ایجاد شادی و نشاط و توجه به قشر جوان در جامعه و تمرکز زدایی جزء دغدغه ها و برنامه های اصلی و سیاست های کلان وی حتی در جلسه معارفه اش بوده است.

کشمیری با اشاره به انتخاب گنبدکاووس به عنوان پایتخت کتاب و فال بودن باشگاه کتاخوانی این مسئله را افتخاری برای استان دانست و توسعه آن با همدلی هایی که قابل رویت است بیشتر خواهد شد.

کشمیری در پایان ضمن اشاره به رایزنی های صورت گرفته شده پیرامون برگزاری بین المللی گرامیداشت مختومقلی فراغی به موضوع توریسم فرهنگی اشاره کرد و گفت: گنبد پتانسیل کافی در جذب توریسم فرهنگی دارد و امید است با هم افزایی ها بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم و گام های موثری برای تحقق برنامه های سندچشم انداز 1404 برداریم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .