عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسابقات اسپوکس انتخابی تیم ملی در گرگان برگزار می شود


مسابقات اسپوکس انتخابی تیم ملی در گرگان برگزار می شود

مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور- انتخابی تیم ملی جهت شناسایی نفرات برتر به منظور حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در دوبخش آقایان و بانوان به میزبانی استان گلستان ودر شهر گرگان برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این رقابتها در دوبخش مجزا برگزار می شود که مسابقات بخش آقایان روزهای 24 و 25 مرداد و رقابتهای بانوان هم طی روزهای 25 و 26 مرداد برگزار خواهد شد. مجموعه ورزشی آزادی گرگان میزبان برگزاری این رقابتها خواهد بود. گفتنی است نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در اردوی تیم ملی اسپوکس آقایان و بانوان جهت شرکت در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر مهرماه در امارات برگزار می شود،دعوت خواهند شد.

ورزش اسپوکس برگرفته از انواع ابزار های جنگی و غیر جنگی ایران باستان به شکل ایمن (اسفنجی) میباشد . این رشته ورزشی ازتحرک بالایی برخوردار بوده و نیاز به سرعت ، هوشیاری و قدرت داشته و حتی سطح آنها را در افراد تقویت میکند ، ورزشکاران این رشته با حضور در تمرینات ویژه و ارتقاء سطح آمادگی جسمانی- استقامت- چابکی و سرعت و هشیاری قادر به حضور در رقابتهای قهرمانی و همگانی آن خواهند بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .