عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 17 پروژه روستایی مورد افتتاح و یا کلنگ زنی قرار می گیرد

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان:

17 پروژه روستایی مورد افتتاح و یا کلنگ زنی قرار می گیرد

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت: گاز 17 روستا درهفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح می شود.

 
به گزارش روابط عمومی ، محمد رحیم رحیمی در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار داشت:با همت و تلاش کارکنان گاز گلستان در ایام هفته دولت با حضور مسئولین استان و شهرستان تعداد 17 پروژه روستایی مورد افتتاح و یا کلنگ زنی قرار می گیرد.
وی افزود: از این تعداد 12پروژه در 6 شهرستان افتتاح خواهد شد که شهرستانهای آزادشهر ،کلاله و مراوه تپه هر کدام با یک پروژه روستایی و شهرستانهای رامیان،علی آباد کتول وگنبد نیز هر کدام 3 پروژه را شامل می شوند.
رحیمی تصریح کرد:دراین ایام همچنین عملیات گازرسانی به 5 روستا نیز در شهرستانهای گرگان و مراوه تپه کلنگ زنی خواهد شد و انشاء ا...تا پایان سال 98 تمامی روستاهایی که قابلیت گاز رسانی دارند از نعمت گاز برخوردار خواهند شد. 
وی ادامه داد:در مجموع برای 17 پروژه روستایی قابل افتتاح و کلنگ زنی نزدیک به 18 هزار نفر از مردم شریف استان از نعمت گاز بهره مند می شوند و افزون بر 245 میلیارد 200 میلیون ریال هزینه در برخواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در پایان افزود:در حال حاضر با احتساب 12 روستایی که در هفته دولت افتتاح می شوند شمار تعداد پروژه های روستایی گازرسانی شده استان به 852 مورد خواهد رسید.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .