عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قصد داریم تورجهانی تک ستاره والیبال ساحلی را هرساله برگزار کنیم

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان :

قصد داریم تورجهانی تک ستاره والیبال ساحلی را هرساله برگزار کنیم


مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت : با حمایت فدراسیون والیبال قصد داریم تورجهانی تک ستاره والیبال را هر ساله در بندرترکمن برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ،بهمن طیبی در جمع خبرنگاران گفت: استان گلستان با حمایت وزیر ورزش و جوانان و استاندار میزبانی 7 رویداد بین المللی را در دستور کار خود دارد که یکی از انها تورجهانی تک ستاره والیبال ساحلی بوده است.

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم استان گلستان پایتخت والیبال ساحلی بوده و افتخار می کنیم که هر چهار بازیکن تیم های ملی الف و ب از استان گلستان هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان افزود: ترکمن صحرا استان گلستان جزو مراکز والیبال استان بوده و حق مردم این منطقه است تا بزرگترین رویداد ورزشی مورد علاقه خود را از نزدیک ببینند.

بهمن طیبی به ساخت استادیوم والیبال ساحلی در بندرترکمن اشاره کرد وافزود: میزبانی شهرستان بندر ترکمن سبب شد تا نخستین استادیوم والییال ساحلی استان گلستان را در این شهرستان بهره برداری کنیم.

وی ضمن تشکراز اعتماد فدراسیون والیبال به استان گلستان،بیان کرد: امیدوارم با همت و حمایت همه مسئولین محلی بتوانیم به بهترین نحو میزبانی کنیم،آمادگی میزبانی از تیم های بیشتری داشتیم اما برخی از تیم ها انصراف دادند،در کل برای ما که اولین دوره برگزاری تورجهانی تجربه میکنیم رویداد بسیار خوبی بوده است.

وی افزود: امیدوارم با برگزاری مطلوب تورجهانی تک ستاره سال جاری،در سال آینده هم بتوانیم از تورجهانی والیبال ساحلی میزبانی کنیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .