عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیشگیری اساس کاهش آسیب اجتماعی است

در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان گلستان عنوان شد:

پیشگیری اساس کاهش آسیب اجتماعی است

پیشگیری اساس کاهش آسیب اجتماعی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشستی مشترک با رئیس کل دادگستری استان گلستان، اساس کاهش آسیب اجتماعی را پیشگیری دانست.

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان،محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان در این دیدار ضمن معرفی مراکز و فعالیت‌های فرهنگی،هنری،ادبی، علمی و اسلامی کانون اظهار داشت: با توجه به اهداف دو دستگاه ظرفیت‌های همکاری مشترکی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بررسی شود.

رجب‌نسب با اشاره به فعالیت مستمر کتاب‌خانه سیار شهری کانون پرورش فکری در کانون اصلاح و تربیت و هم‌چنین اجرای فعالیت‌های فرهنگی مراکز سیار روستایی و مرزی برای قشر آسیب‌دیده، بیان داشت: سعی ما این است که با زبان جذاب فرهنگ و هنر، امید را در دل کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده، زنده کنیم.

هم‌چنین هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان در این دیدار، به مواردی از مسائل مهم روز از جمله کودک آزاری اشاره نمود و با ابراز امیدواری از کاهش آمار وقوع جرم در استان، همکاری افزون‌تر کانون و دادگستری را خواستار شد و بیان کرد: دستگاه قضایی و فرهنگی مکمل هم هستند و همکاری با کانون پرورش فکری باعث بهتر شدن شرایط فرهنگی و اجتماعی حال و آینده یندهخواهد شد.

در پایان مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای در خصوص چگونگی فعالیت‌های مشترک و همکاری فی ما بین تنظیم گردد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .