عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کانون با همه ظرفیت‌ها آماده‌ی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

در دیدار با سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری عنوان شد:

کانون با همه ظرفیت‌ها آماده‌ی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

کانون با همه ظرفیت‌ها آماده‌ی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست با سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ضمن اشاره به ظرفیت‌های غنی کانون، آمادگی مجموعه خود را برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، عبدالرضا چراغعلی سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان از کانون به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای تخصصی در حوزه کودک و نوجوان نام برده و بیان کرد: شناسایی نیازهای نسل امروز با هدف رفع آسیب‌های اجتماعی باید در اولویت سازمان‌های فرهنگی قرار گیرد.

وی با تقدیر از فعالیت‌های موثر کانون در حوزه کودک و نوجوان ابراز امیدواری کرد: با دریافت برنامه‌ها و طرح‌های عملیاتی و دارای قابلیت اجرایی از کانون، امکان تخصیص اعتبارات فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های حاکمیتی جهت تعامل دستگاه‌ها با کانون فراهم می‌شود که در این زمینه پیگیری لازم انجام خواهد شد تا بتوانیم با تسهیل در روند اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها به اهداف تعالی در این زمینه جامه‌عمل بپوشانیم.

در ابتدای این نشست محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان ضمن تبریک انتصاب به سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی کانون اظهار داشت: توجه به جامعه هدف کانون و دست‌یابی به آن از طریق پیاده‌سازی الگوی تاف از اولویت برنامه‌های مدیریتی کانون است.

وی تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور نخبگان و اندیشمندان کشوری خواهیم بود که برای برگزاری آن مشارکت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و هم‌چنین مساعدت مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری را نیازمندیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری با اعلام این‌که برنامه‌های پیشنهادی و عملیاتی کانون در اسرع وقت ارسال خواهد شد، افزود: این برنامه‌ها با هدف تقویت مهارت‌آموزی، بهره‌گیری از سمن‌ها به منظور جذب مخاطبان حداکثری قابل ارائه است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .