عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب مقام نائب قهرمانی تیم فوتبال نونهالان گلستان در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر در تهران


کسب مقام نائب قهرمانی تیم فوتبال نونهالان گلستان در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر در تهران

نماینده شایسته گلستان با پذیرش شکست مقابل تهران ، نائب قهرمان رقابت های المپیاد نونهالان زیر 13 و 14 سال کشور شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، نماینده استان گلستان با قبول شکست مقابل نماینده استان تهران ، مقام دوم رقابت های المپیاد نونهالان زیر 13 و 14 سال کشور را کسب نمود.
تورنمنت استعدادهای برتر زیر ۱۳ و ۱۴ سال با شناسایی بیش از ۷۰ بازیکن نخبه توسط استعداد یابان فدراسیون فوتبال به پایان رسید و نسل های آینده فوتبال ایران به سطح بندی سه گروه رسیدند تا در اردوهای آینده تیم های ملی حضور پیدا کنند .
در این المپیاد که به میزبانی هیات فوتبال استان تهران برگزار شد ، علی طهماسبی، حیدر شریفی ، مهدی حیدری ، اردلان آشتیانی، محمد رضا گل محمدی از تهران ، علی رضایی از استان گلستان ، کاظم ذالنوریان از استان فارس ، حسن فتحی از استان قزوین ، حسین قزلسفلو از استان مازندران ، کاوه سلامی از استان آذربایجان شرقی ،محمد اکبر زاده شکوهی از استان البرز و حسین مرادی به عنوان مدیر استعداد یابی کمیته جوانان حضور داشتند .
گفتنی است نفرات برتر این المپیاد با تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات کامل هر یک از بازیکنان در کمیته جوانان انجام خواهد شد و در آینده نزدیک اطلاع رسانی از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال جهت دعوت و حضور در اردوهای تیم ملی اطلاع رسانی انجام خواهد شد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .