عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشارکت راه و شهرسازی گلستان در احداث سرای محله کوی محتشم گرگان

سرپرست معاونت باز آفرینی شهر و مسکن راه و شهرسازی استان گلستان :

مشارکت راه و شهرسازی گلستان در احداث سرای محله کوی محتشم گرگان

سرپرست معاونت باز آفرینی شهر و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در احداث سرای محله و توانمند سازی کوی محتشم در سالجاری خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:اسدالله پناه یزدان در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل در این خصوص گفت: این اداره کل با هدف ارتقای توانمند سازی اقتصادی ، ظرفیت سازی اجتماعی ساکنین و توسعه امکانات و خدمات روبنایی در مقیاس شهری و محله ای در سالجاری اقدام به مشارکت و همکاری با شهرداری گرگان در احداث سرای محله و توانمند سازی ساکنین محدوده های ناکار آمد شهری می نماید.

وی اجرای اینگونه طرح ها را تحت قالب باز آفرینی شهری عنوان و افزود سالهای گذشته اقدامات خوبی در شهرستان گنبد در محلات افغان آباد و بدلیجه در این زمینه به عنوان پایلوت کشوری صورت گرفته است .

پناه یزدان: اعتبار در نظر گرفته شده جهت اقدامات ذکر شده در کوی محتشم گرگان را 7000 میلیون ریال عنوان نمود ضمناً اظهار داشتند استان گلستان داری 1939 هکتار بافت ناکار آمد فرسوده شهری است که نیاز به همراهی موثر اعضاء ستاد بازآفرینی شهری استان در این راستا اجرایی نمودن اهداف در نظر گرفته شده در محلات هدف را دارد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .