عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 12 محله در شهرهای استان گلستان باز آفرینی می شود

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

12 محله در شهرهای استان گلستان باز آفرینی می شود

12 محله در شهرهای استان گلستان باز آفرینی می شود

دبیر ستاد بازآفرینی شهری استان گلستان گفت: 12 محله در شهرهای گرگان، گنبد و گمیشان در طرح باز آفرینی شهری احیاء و بهسازی می شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان : "حسین محبوبی "مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در چهارمین جلسه ستاد بازآفريني شهري استان که با حضور مهندس غراوی معاونت عمرانی استانداری گلستان و دیگر اعضای ستاد برگزار گردید افزود: امروز رویکرد جدیدی در حوزه بازآفرینی شهری دربافت فرسوده و حاشیه شهرها را شاهد هستیم که ما را به آینده امیدوارتر می کند.

محبوبی در خصوص جزئیات این طرح در 12 محله در نظر گرفته شده گفت : برخی اقداماتی که در این محلات اجرایی میشود شامل ساخت مسکن ، ساخت خانه محله ، جداره سازی رودخانه ها، راه اندازی نهاد توسعه محله ، مرمت و بهسازی برخی محلات تاریخی و واگذاری قیر به شهرداریها جهت آسفالت معابر محلات هدف می باشد .

وی اعتبار در نظر گرفته شده جهت اجرای این طرح دراستان را بیش از 41 میلیارد ریال عنوان و ادامه داد احیاء بافت های فرسوده و ساماندهی حاشیه شهرها و نوسازی محلات هدف از طریق طرح بازآفرینی شهر از دیگر اهداف اجرایی آن در استان می باشد .

شایان ذکر است در این جلسه شهرداران شهرستانهای گرگان و گنبد اقدامات انجام شده خود را در طرح باز آفرینی شهری ارائه نمودند.

گفتنی است در این جلسه مهندس قلی زاده مدیر کل دفتر نظارت برامور اجرایی و مهندس میزا بابایی مدیر کل حقوقی و قراردادهای شرکت باز آفرینی شهری کشور حضور داشتند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .