عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عدم توازن بین ناوگان فعال و تناژ بار یکی از مشکلات حمل و نقل جاده ای است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

عدم توازن بین ناوگان فعال و تناژ بار یکی از مشکلات حمل و نقل جاده ای است

عدم توازن بین ناوگان فعال و تناژ بار یکی از مشکلات حمل و نقل جاده ای است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه در کشور 350 هزار دستگاه انواع کامیون و در استان گلستان حدود 9 هزار انواع ناوگان باری وجود دارد، اظهارکرد که میزان عرضه خدمات آنها بیش از نیاز است و اتفاقات بوجود آمده در این بخش بدلیل عدم توازن بین عرضه و تقاضا در این بخش بوده است.

"مهدی میقانی" در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری گفت: بهترین شیوه برای دستیابی به توازن عرضه و تقاضا در این بخش،راه‌اندازی استارت آپ ها می‌باشد.

وی با بیان اینکه در استان گلستان طی 8 ماه گذشته میزان جابه جایی کالا از نظر تناژ 11 درصد و از نظر سرویس بار با صدور بارنامه 14 درصد رشد داشته است؛ موضوع حمل و نقل را موضوعی بسیار مهم و با اهمیت دانست که با همه بخش های جامعه بهم تنیده و آن را مربوط به محل و استان ندانست.

میقانی، موضوعات پیش آمده در این بخش را علت و معلول یکدیگر بیان کرد و گفت که نیازمند همکاری و پیگیری تمام دستگاههای صنفی و متولی می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حوزه راهداری نیز اشاره کرد و راهها را سرمایه ملی کشور خواند و گفت: برای ایمن سازی آنها بویژه نقاط پرتصادف، برنامه‌ریزی ها و ابلاغ اعتباراتی داریم.

از 26 آذر روز تاریخی تخلیه بار در بنادر به فرمان حضرت امام(ره) تا یکم دی ماه روز راهدار در تقویم کشور ما بعنوان هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری یاد می شود.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .