عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه ریزی وبهروری جزء مهم ترین اولویتهای ادارات و گروهها می باشد


برنامه ریزی وبهروری جزء مهم ترین اولویتهای ادارات و گروهها می باشد

برنامه ریزی وبهروری جزء مهم ترین اولویتهای ادارات و گروهها می باشد

 

مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق۲ در جلسه شورای اداری این اداره کل که با حضور روسای ادارات و گروهها برگزار گردید گفت:همه ما بایدبیش از پیش بهروری را جزء برنامه های حوزه خود قرار داده و در راستای تحقق هر چه بهترو بیشتر ان تلاش نماییم.
محمد رضا قربانی به پروژهای این اداره کل نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد: با اجرای پروژه های مورد نظر انشا ا... امسال با تلاش و همت مجموعه راه آهن شمالشرق۲ شاهد رشد و بالندگی این اداره کل در حوزه های مختلف خواهیم بود.

 

وی در مورد حفظ ارشهای انقلاب اسلامی نیز سخنانی بیان نمود و اضافه کرد : دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین وظایف همه مردم ایران اسلامی است وخدمت به مردم، تکریم خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران و ... نیز از اوجب واجبات خدمتگزان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی مواردی پیرامون میزان رضایت کارکنان حوزه راه آهن شمالشرق ۲ نیزعنوان و شناسایی کمبودها و نیازهای حوزه کارکنان را برای رفع مشکل و یا بهبود فرآیند کاری کارکنان موثر دانستند.

در ادامه هریک از روسای ادارات و گروهها همچون روسای منابع انسانی ، مسافری. باری و ... اشاره ای بر اقدامات انجام شده پرداختند و برنامه های در حال اقدام حوزه خود را ارائه نمودند.


برنامه ریزی وبهروری جزء مهم ترین اولویتهای ادارات و گروهها می باشد

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 530
  • کد خبر : 56442