عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و کلنگ زنی 2 طرح آبرسانی روستایی شهرستان ترکمن

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد:

افتتاح و کلنگ زنی 2 طرح آبرسانی روستایی شهرستان ترکمن

افتتاح و کلنگ زنی 2 طرح آبرسانی روستایی شهرستان ترکمن

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی ترکمن از افتتاح و کلنگ زنی  2طرح آبرسانی این شهرستان در سومین از روز دهه فجر خبر داد و افزود: برای افتتاح و کلنگ زنی این پروژه های آبرسانی روستایی بالغ بر 19میلیارد ریال هزینه شده و خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مصطفی طیبی در آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی دهه فجر، افزود: طرح آبرسانی به روستاهای سیجوال، خواجه نفس، قره کیله، دهنه 1و 2چارقلی، اورکت حاجی کلنگ زنی می شود.
وی اعتبار مورد نیاز برای این پروژه را 15000میلیون ریال اعلام کرد و گفت: احداث یک باب مخزن 1000متر مکعبی به همراه حصارکشی و محوطه سازی سیجوال حجم علمیات این طرح آبرسانی است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی ترکمن ادامه داد: با بهره برداری از این طرح آبرسانی 5200 خانوار با جمعیتی حدود 21 هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.
 وی ضمن اظهار خرسندی از افتتاح مجتمع آبرسانی شهدا، افزود: برای این پروژه 3500 میلیون ریال هزینه شده است. 
وی در خاتمه تعداد روستاهای این شهرستان را 27 روستا اعلام کرد و گفت: امور آب و فاضلاب روستایی ترکمن 6هزار و 803 خانوار با جمعیت بیسش از 26هزارنفر را تحت پوشش دارد.
گفتنی است آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی شهرستان بندرترکمن با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان ، فرماندار، مدیر امور آبفای شهرستان های ترکمن و گمیشان و سایر روسای شهرستانی برگزارشد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .