عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با هنرمندان هنرهای نمایشی استان


دومین نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با هنرمندان هنرهای نمایشی استان

دومین نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با هنرمندان هنرهای نمایشی استان

دومین نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با هنرمندان هنرهای نمایشی استان با حضور معاون هنری و جمعی از مسئولان آن اداره کل، هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی و هنرمندان نمایش در شامگاه یکشنبه 28 بهمن در سالن نگاه مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه برای چندمین بار است که با هم جمع شدیم تا تصمیم های توسعه محوری را برای تئاتر استان بگیریم، گفت: تلاش کنیم مصوباتی در پایان این جلسه استخراج شود که خروجی آن را طی برنامه ای عملیاتی کنیم.
وی با اشاره به اینکه تالار صرفا برای تئاتر نیست و فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی حوزه فرهنگ و هنر و رسانه در برابر تمام رشته ها مسئول است، اظهار کرد: تنها محل قانونی کسب درآمد دولت در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ تالارفخرالدین اسعد گرگانی و مجتمع های فرهنگی و هنری است که وجوه دریافتی آن مستقیما به خزانه دولت واریز می شود.
این مدیر استانی با تاکید بر اینکه بسیار آگاه است که تولید یک اثر نمایشی با چه مشقاتی آن هم در وضعیت اقتصادی کنونی انجام می شود، افزود: با تمام این احوال باید در کنار یکدیگر مراقب عدم تغییر ذائقه مخاطب و ارائه محصول فرهنگی و هنری خوب و با کیفیت باشیم.
وی در خاتمه خواستار پیشنهاد افرادی از جامعه هنرنمایش به عنوان مشاور در حوزه نمایش، کمک برای تشکیل صنف به همت هنرمندان و  انجمن هنرهای نمایشی و همدلی بیشتر همراه با احترام متقابل برای رسیدن به اتفاق خوب برای تئاتر استان شد.
یادآوری می شود دریافت هزینه از گروه های نمایش بابت اجرای نمایش در تالار، محل دفتر انجمن هنرهای نمایشی،نگاه انجمن و اداره کل به تئاتر تمام استان، پلاتوهای تمرین و اجرا، ثبت گروه های نمایشی و نتایج و روند برگزاری جشنواره فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات از عمده ترین مطالب مطروحه از جانب هنرمندان حاضر در این نشست بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .