عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گردهمایی هنرمندان هنرهای نمایشی استان گلستان در پارک جنگلی النگ دره


گردهمایی هنرمندان هنرهای نمایشی استان گلستان در پارک جنگلی النگ دره

گردهمایی هنرمندان هنرهای نمایشی استان گلستان در پارک جنگلی النگ دره

گردهمایی جمعی از هنرمندان هنرهای نمایشی استان گلستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه در پارک جنگلی النگ دره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در این گردهمایی که به مناسبت هفته بزرگداشت تئاتر (اردیبهشت تئاتر) برپا شده بود؛ مدیرکل، معاونین هنری و توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از سرپرستان گروه های اجرایی، اعضای شورای نظارت و ارزشیابی و انجمن نمایش، جمعی از پیشکسوتان و بانوان فعال و ... حضور داشتند.

در این گردهمایی صمیمی، هنرمندان با تشکیل کارگروه های آموزش، اقتصاد هنر، تولید و کیفی سازی و تئاتر شهرستان ها ساعت ها به بحث و گفتگو نشستند و نتایج خود را به صورت جمع بندی شده در پایان برنامه به سمع حاضران در این جشن تئاتری رساندند.

همچنین در این نشست صمیمی، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان پس از استماع سخنان جمع بندی شده اعضای کارگروه ها و تبریک هفته بزرگداشت تئاتر ، اظهار کرد: هدف از برپایی این گردهمایی؛ نکوداشت هنرنمایش و ایجاد فضای همدلی و هم اندیشی بین هنرمندان برای تعالی تئاتر استان بود.

وی با اشاره به اینکه از کودکی عاشقانه به هنر سازنده ی نمایش علاقه مند بوده است، افزود: تئاتر درس زندگی می دهد و هنری بسیار موثر و ارزشمند است.

این مدیر استانی ادامه داد: کسب رضایت مخاطبان فهیم این هنر اصیل در سایه ی همدلی و هم افزایی انجمن، شورای نظارت و ارزشیابی ، کارگروه ها و هنرمندان میسر خواهد بود.

وی در پایان سخنانش، اظهار کرد: تمام سیاست ما این است که فعالیت ها را ساختارمند نماییم و با تشکیل شوراهای مشورتی بتوانیم قدم هایی موثر و توسعه محور برای هنر ارزشمند نمایش برداریم.

یادآوری می شود برپایی ضیافت ناهار پایان بخش گردهمایی هنرمندان هنرهای نمایشی استان گلستان در پارک جنگلی النگ دره بود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .