عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نیازهای مناطق سیل زده به روز احصاء شود

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران:

نیازهای مناطق سیل زده به روز احصاء شود

 

نیازهای مناطق سیل زده به روز  احصاء شود

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران گفت : ستاد مدیریت بحران در وزارت کشور تشکیل شده و همچنان فعال است و باید نیازهای مناطق سیل زده استان ها به روز احصاء و به ستاد اعلام شود.

 

به گزارش روابطعمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، پیمان زندی در جلسه اردوی جهادی مسئولان و خیران اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور که در محل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان برگزار گردید ، گفت: تمامی اصناف استان های کشور برای کمک به سیل زدگان اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم با اهتمام اصناف و کسبه بخشی از مشکلات سیل زدگان حل شود.

وی از تشکیل ستاد بحران در وزارت کشور و ادامه فعالیت این ستاد تا رفع مشکلات مناطق سیل زده کشور خبر داد و افزود : باید نیازهای مناطق سیل زده هر استان به روز رصد و به ستاد اعلام شود تا بتوانیم با هماهنگی در ستاد نیاز استان ها را فراهم کنیم.

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران ادامه داد : در روزهای نخست وقوع سیل در اهواز با توجه به اینکه برای ایجاد سیل بندها نیاز به گونی در منطقه بود بسیاری از نانوایان و واحدهای صنفی به شکل فردی به تامین گونی برای این منطقه پرداختند و ۵۰۰ هزار گونی از سایر استان ها هم در منطقه سیل زده تامین شد.

وی تاکید کرد : برای آنکه بتوانیم در ستاد بحران وزارت کشور و ستاد پشتیبانی که در وزارت صنعت ، معدن و تجارت تشکیل شده نیازهای مناطق سیل زده را تامین و تخصصی مسائل را پیگیری کنیم نیاز داریماطلاعات و آمار دقیقی از خسارت ها داشته باشیم تا بتوانیم از دولت تسهیلات دریافت کنیم.

زندی یادآور شد : ۱۰ هزار میلیارد تومان ستاد اجرایی حضرت امام (ره) برای کمک به سیل‌زدگان در نظر گرفته و این هماهنگی ایجاد شد که تامین اقلام از کدام واحد صنفی انجام شود که هم رونق تولید اتفاق بیفتد و هم با تخفیف ها بتوانیم اقلام بیشتری برای سیل زدگان خریداری کنیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 401
  • کد خبر : 60137