عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمک می کنیم بازار دوباره فعال شود

رئیس اتاق اصناف مرکز استان گلستان :

کمک می کنیم بازار دوباره فعال شود

کمک می کنیم بازار دوباره فعال شود

رئیس اتاق اصناف مرکز استان گلستان گفت : کمک می کنیم بازار مناطق سیل زده دوباره فعال شود .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسین خلیلی با بیان این که معادن، صنایع ، اصناف و زیرساخت‌های گلستان بر اثر سیل دچار آسیب جدی شده است، گفت: درصدد هستیم به اصناف و واحدهای صنفی که اکثر خانه‌ها و مغازه‌هایشان زیر گل و لای رفته است، کمک کنیم.

وی با اشاره به این که بر اثر سیل ۱۷ هزار و ۸۳۷ واحد مسکونی گلستان خسارت دیده و هفت هزار و ۳۰۰ واحد باید مجدد احداث شوند، افزود: برای رفع مشکلات ناشی از سیل در بخش مسکن و صنعت دغدغه داریم اما با این جلسه درصدد هستیم که بتوانیم به اصناف و واحدهای صنفی که اکثر خانه‌ها و مغازه‌هایشان زیر گل و لای است کمک کنیم.

وی با تاکید بر این که کمک می کنیم تا اصناف و بازار در مناطق سیل زده با سرعت فعال شوند، بیان کرد: متاسفانه همچنان وضعیت اقتصادی مناسب نیست اما ملت ایران با وقوع سیل، همه مسائل و مشکلات را فراموش کردند و به کمک سیل ‌زدگان شتافتند .

خلیلی گفت : سیل ویرانگر در چندین استان اتفاق افتاد و مطمئن بودم اگر تنها گلستان دچار سیل شده بود در همان روزهای نخست بسیاری از مسائل حل می‌ شد.

لازم به ذکر است ، در جلسه هماهنگی اردوی جهادی مسئولین و خیران اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور که به میزبانی بسیج اصناف گلستان برگزار شد ، خیرین، نمایندگان اصناف و اعضای اتاق های بازرگانی استانهایی از جمله سمنان، تهران، اصفهان، البرز، اردبیل ، همدان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، قزوین و خراسان رضوی حضور داشتند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 445
  • کد خبر : 60134