عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از یک میلیارد ریال هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی علی آباد کتول شده است

در گفتگو با مدیر امور آب و فاضلاب روستایی علی آباد کتول مطرح شد:

بیش از یک میلیارد ریال هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی علی آباد کتول شده است

بیش از یک میلیارد ریال هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی علی آباد کتول شده است

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی علی آباد کتول گفت: هزینه نگهداری و تعمیر تاسیسات آبرسانی روستاهای این شهرستان در فروردین ماه امسال، بیش از یک میلیارد ریال بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان عبدا.. فراهی، افزود: نصب پمپ دستگاه آب مقطر آزمایشگاه، بهسازی یا تعویض 5 دستگاه کلرزن گازی و برقی و تعویض یک دستگاه تابلو برق از جمله اقدامات این شهرستان به شمار می رود.
وی رفع شکستگی خصوص انتقال و شبکه توزیع روستاهای این شهرستان را 5 مورد ارزیابی کرد و گفت: در این مدت یک دستگاه الکتروپمپ شناور تعویض شده است.
به گفته مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان علی آباد کتول، در ماه گذشته 80 مورد رفع شکستگی کوچک در روستاهای این شهرستان انجام شده است.
وی از شسشوی شبکه و خطوط انتقال و مخازن به تعداد 5 روستا در مدت مشابه خبر داد و گفت: در ماه گذشته 68 مورد نمونه برداری میکروبی و شیمیایی از آب شرب با هدف کیفیت سنجی آب شرب انجام شده است.
فراهی در خاتمه ضمن یادآوری این نکته که 62 روستا تحت پوشش این دستگاه قرار دارد، افزود: 20 هزار خانواده با بیش از 80 هزار نفر جمعیت از روستاهای این شهرستان از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب فاضلاب روستایی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .