عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 430 میلیون ریال هزینه نگهداری و تعمیرات تاسیسات آبرسانی شهرستان رامیان در فروردین


430 میلیون ریال هزینه نگهداری و تعمیرات تاسیسات آبرسانی شهرستان رامیان در فروردین

430 میلیون ریال هزینه نگهداری و تعمیرات تاسیسات آبرسانی شهرستان رامیان در فروردین

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رامیان هزینه نگهداری و تعمیرات تاسیسات آبرسانی روستاهای این شهرستان را در فروردین سال جاری 430 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این اقدامات به همت اکیپ مدیریت آبفار شهرستان رامیان انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان رضا حاجیلری با اعلام خبر فوق، افزود: در این مدت 60مورد رفع شکستگی خط انتقال، شبکه و انشعاب با هزینه ای معادل 30 میلیون ریال صورت گرفته است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رامیان در ادامه از تعویض 800 متر خط انتقال و 550 متر شبکه توزیع خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای عملیات فوق بالغ بر 69 میلیون ریال هزینه شده است.
وی ضمن اشاره به تعمیر و تعویض پمپ سطحی، شیرآلات و 1 مورد پمپ شناور، افزود: برای تعویض و تعمیر این ابزارها بیش از 252 میلیون ریال هزینه شد.
حاجیلری ضمن یادآوری 5105 آزمون کلرسنجی و 78 آزمون میکروبی و توزیع 1078 کیلوگرم پرکلرین و 349 کیلوگرم مایع کلرید سدیم در فروردین ماه امسال، خاطرنشان کرد: در این مدت 5 مورد شستشو و لایروبی مخزن و یک مورد شستشو و لایروبی شبکه انجام شده است.
وی در خاتمه با بیان این نکته که 56 روستا تحت پوشش مدیریت آبفار شهرستان رامیان است، افزود: 15517 مشترک با 52921 جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب فاضلاب روستایی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .