عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در گلستان اجرا می شود


طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در گلستان اجرا می شود

طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در گلستان اجرا می شود

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، موسی بی باک اظهار کرد: طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در استان با مشارکت اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و جهاد دانشگاهی در استان اجرا می شود .

وی افزود: در این طرح از ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد ، بخش خصوصی و فعالین حوزه اشتغال و کارآفرینی بهره گیری خواهد شد .

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: از اهداف اصلی این طرح می توان به خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار، بهبود معیشت و افزایش رفاه، ایجاد اشتغال پایدار و اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف و بنگاه های پیشرو اشاره کرد.

آیین مبادله موافقتنامه همکاری سه جانبه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی 14 اردیبهشت در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار شد. الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی در سال ۹۷ به صورت پایلوت در ۹ استان با نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارفرمایی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و همچنین اجرای جهاد دانشگاهی عملیاتی شد. این طرح قرار است در ۲۳ استان با اولویت ۶ استان سیل‌زده اجرا شود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 518
  • کد خبر : 60912