عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش مدیریت اقتصاد هنر در سال رونق تولید در بندر ترکمن


همایش مدیریت اقتصاد هنر در سال رونق تولید در بندر ترکمن

همایش مدیریت اقتصاد هنر در سال رونق تولید در بندر ترکمن

نخستین همایش مدیریت اقتصاد هنر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر در صبح چهارشنبه یکم آبان ماه ٩٨ در مجتمع فرهنگی و هنری شهیده منا مرجان نازقلیچی شهرستان بندرترکمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این همایش با هدف رونق کسب و کارهای فرهنگی و هنری  و افزایش اطلاعات و دانش اصحاب هنر و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی و هنری به منظور بهبود درآمدزایی و اقتصاد این حوزه برپا شد.
قربان محمد پورقاز مدرس دانشگاه و سخنران ویژه این همایش در ابتدا به طور مبسوط پیشینه ی اقتصاد هنر را تشریح کرد و  مطالبی را درباره مسیر و نمونه های موفق رونق اقتصاد هنر در دنیا به سمع حاضران رساند.
وی توجه مسئولان به مقوله اقتصاد هنر و بهره مندی از ظرفیت هنرمندان در رونق مسائل اقتصادی را مهم قلمداد کرد و گفت: رونق اقتصاد هنر نیازمند حمایت همه جانبه دولت و نهادهای غیردولتی، هنرمندان و جامعه است.
پورقاز در پایان سخنانش پیشنهاد داد: می توانیم با تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری و بررسی راه کارهای پویایی اقتصاد، کمک شایانی به رونق و توسعه اقتصاد هنر در شهرستان بندرترکمن کنیم.
یاد آوری می شود «قربان محمد پورقاز» مدرس دانشگاه و مولف ٤٢ کتاب و مقالات متعدد چاپ شده در ISI می است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .