عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی تعداد 2 پروژه گازرسانی شهرستان علی آبادکتول استان گلستان کلنگ زنی شد


با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی تعداد 2 پروژه گازرسانی شهرستان علی آبادکتول استان گلستان کلنگ زنی شد

طی مراسمی با حضور  دکتراسد ا...قره خانی نماینده مجلس شورای اسلامی، عملیات اجرای گازرسانی به تعداد 2 پروژه  شهرستان علی آباد کتول استان گلستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی،دراین مراسم که دکترقره خانی نماینده مجلس شورای اسلامی،هدایتی فرماندارشهرستان علی آباد کتول،مهندس رحیمی مدیرعامل گاز گلستان ، میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تنی چند از مسئولین اجرایی استان و شهرستان حضور داشتند کلنگ آغاز گازرسانی به دو روستای سیاه مرزکوه  و وسی سر علی آبادکتول به زمین زده شد.

دراین مراسم مهندس رحیمی مدیرعامل گازگلستان طی گزارشی درخصوص جزئیات گازرسانی به دو پروژه مذکورگفت:گازرسانی به روستاهای سیاه مرزکوه و وسی سر از زوستاهای باقی مانده شهرستان است که در این روز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و انشاء ا... تلاش می کنیم با فراهم بودن شرایط و همکاری دستگاههای مربوطه ، برابر برنامه زمان بندی شده به پایان برسانیم.

وی افزود:گازرسانی به روستاهای سیاه مرزکوه و وسی سر با لوله گذاری بطول 13 کیلومتر،بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه دربرخواهد داشت ضمن اینکه مقدمات اجرای کار انجام گرفته  و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.      

مهندس رحیمی تصریح کرد: ازمجموع تعداد 71 روستای علی آباد کتول تاکنون  64 روستا گازرسانی شده و 7 روستای باقیمانده شهرستان نیز در مرحله اجرا قرار دارند.

دراین مراسم اسد ا... قره خانی نماینده شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با تشکر از روند توسعه گازرسانی درسطح استان وشهرستان گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی گاز دو روستای شهرستان  هستیم که انشاء ا... با بهره برداری از این دو  پروژه  به همراه 5  روستای دیگر شهرستان که در شرف انجام هستند تمامی روستاهای شهرستان ار نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

قره خانی در پایان با تاکید بر تسریع در روند گاز رسانی به روستاهای شهرستان ،با اعلان هر نوع همکاری و مساعدت  در این خصوص ،از مسئولین ذیربط خواست تا با مرتفع نمودن مشکلات موجود هر چه سریعتر این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره مند  گردند.

 

 

 

 


 


 

 


 

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .