عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشدید نظارت بر شرکت ها و ناوگان حمل و نقل مسافربری استان گلستان


تشدید نظارت بر شرکت ها و ناوگان حمل و نقل مسافربری استان گلستان

تشدید نظارت بر شرکت ها و ناوگان حمل و نقل مسافربری استان گلستان

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به شروع فصل تابستان و سفرهای تابستانی گفت: نظارت مستمر بر شرکت های حمل و نقل و تامین سلامت و ایمنی ناوگان جاده ای مساله ای حیثیتی است که به دلیل اهمیت آن باید به طور جدی مد نظر قرار گیرد.

"قربانعلی روحی" روز دوشنبه در جلسه کارگروه ارتقای خدمات مسافربری اظهار کرد: نظارت ها باید به گونه ای مستمر و موثر باشند که همه مسافران، دست اندرکاران و مسوولان حس آن را درک کنند چراکه خروجی خدمات برای ما بسیار مهم است.

وی یکی از راههای نظارت بر شرکت های حمل و نقل را، برگزاری کمیسیون های 11 و 12 اداره کل بیان کرد و گفت: بدون اغماض برای اینها در طول هفته جلسه خواهیم داشت و بر فعالیت رانندگان نظارت می شود.

روحی، موضوع ایمنی ناوگان و سلامت جسمی و روحی رانندگان را هم یکی از راههای ارتقای سطح خدمات دهی به مسافران بیان کرد و افزود: باید نسبت به این موضوعات حساس بود چراکه اگر بهترین ناوگان و تجهیزات با راننده خشن و عصبی و بدخلق حرکت کند همه فعالیت ها زیر سوال می رود و حوادث ناخواسته ای ایجاد می شود.

نماینده پلیس راه استان نیز از روسای شهرستانی اداره کل خواست که برخلاف محدودیت اعتبارات برای رفع نواقص راهها با همان امکانات موجود تلاش کنند.

هلال احمر هم اولین امدادگران را راهداران بیان کرد و ایمنی ناوگان جاده ای را به دلیل حضور آنان در راهها امری ضروری دانست و آمادگی خود را برای ارائه هرنوع آموزش تجهیز ناوگان به وسایل ایمنی اعلام کرد.

روسای شهرستانی اداره کل نیز در ادامه به بیان درخواست ها و پیشنهادات پرداختند.

طرح جابه جایی مسافران تعطیلات تابستانی از اول تیرماه آغاز و تا 31 شهریور ماه ادامه دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .