عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نصب و را‌ه‌اندازی 17 دستگاه فشار سنج آنلاین در شبکه توزیع

سرپرست امورآب و فاضلاب منطقه گرگان خبر داد:

نصب و را‌ه‌اندازی 17 دستگاه فشار سنج آنلاین در شبکه توزیع

سرپرست امور آب و فاضلاب گرگان از نصب 17 دستگاه فشار سنج آنلاین در راستاي مديريت پایش و فشار شبكه توزيع آب خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس"  قربان غلامی "   افزود:  با مانیتورینگ و پایش لحظه ای و آنلاين فشار شبكه توزيع آب هر گونه تغييرات احتمالي شناسايي شده و قبل از به وجود آمدن خسارت و ایجاد اعتراضات مردمي و هدر رفت آب اقدامات لازم در اسرع وقت برای بررسي و رفع نواقص به وجود آمده در شبكه توزيع انجام مي شود.
غلامی در ادامه از دیگر فعالیت های این شرکت گفت : در این مدت هزار و 159 فقره اتفاقات که هزار و 34مورد مربوط به اتفاقات انشعاب ، 116فقره اتفاقات شبکه و 9فقره اتفاقات خط انتقال بوده در کمترین زمان ممکن و با حداقل قطعی آب رفع شده تا شهروندان با مشکلات کمتری مواجه شوند.
غلامی تصریح کرد :  اجرای یک هزار و 427متر توسعه شبکه و نصب 957 فقره انشعاب که از این تعداد 570 مورد انشعاب مربوط به نصب انشعاب آب در انجیراب گرگان می باشد  از دیگر اقدامات در سه ماه اول سال جاری بوده است.
وی تعویض 429 فقره کنتور خراب و فرسوده را از مهمترین اقدامات انجام شده در راستای کاهش هدررفت آب برشمرد و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 43 فقره اصلاح انشعاب فرسوده، 407 متر حذف شبکه قدیم و فرسوده، 100کیلومتر نشت یابی شبکه ،و 11 هزار و 500مورد نشت یابی انشعاب ، از دیگر اقدامات صورت گرفته در سه ماه اول 98بوده است .
 غلامی در پایان اظهار داشت: 442متر اصلاح شبکه ، 108 متر شستشوی شبکه توزیع و 7 کیلومتر شستشوی خط انتقال آب از جمله اقداماتی است که در جهت ارتقاء سطح کیفی آب آشامیدنی انجام شده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 496
  • کد خبر : 63215