عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین نشست هم اندیشی با مدیران مسئول نشریات استان گلستان تشکیل شد


ششمین نشست هم اندیشی با مدیران مسئول نشریات استان گلستان تشکیل شد

ششمین نشست هم اندیشی با مدیران مسئول نشریات استان گلستان تشکیل شد

 ششمین جلسه نشست هم اندیشی با مدیران مسئول نشریات استان گلستان با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با محوریت هفته ی خبرنگار در شامگاه یکشنبه 6 مرداد ماه تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تقدیر از مسئولیت پذیری و وجدان کاری اصحاب رسانه استان که نمونه ی بارزش را در حادثه ی سیل مشاهده کردیم، گفت: بی شک اهالی رسانه، خود خواستار برپایی هفته خبرنگاری در شان و منزلتشان هستند که امیدوارم با کمک خودشان بتوانیم این هفته فرهنگی را با ابتکار و نوآوری، پرشور و چشمگیر تر برپا کنیم.
وی با تاکید بر اینکه برنامه هایی که به آن اشاره می کند قابل افزایش و کاهش بوده و اصحاب رسانه می توانند با نگاه خلاقانه و توسعه ای ایده های خود را پیشنهاد دهند، گفت: هفته خبرنگار از تاریخ 10 مرداد ماه با شعار «خبرنگار و آرمان های انقلاب» آغاز می شود.
وی ادامه داد: در این روز برنامه ی تجدید میثاق اصحاب رسانه با آرمان های انقلاب، دیدار اهالی رسانه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار اهالی رسانه از خانواده خبرنگار مرحومه سمیه عرب و نشست اهالی رسانه با مجمع نمایندگان پیش بینی شده است.
این مدیر استانی، دیگر روزهای هفته خبرنگار را با عناوین و شعارهای رسانه و معنویت، رسانه گام دوم انقلاب، رسانه و فرهنگ سازی، رسانه، توسعه همه جانبه، رسانه و همبستگی، رسانه و رونق اقتصادی و رسانه و جنگ نرم اعلام کرد و گفت:دعوت از تمام مدیران و فرمانداران به این رویداد مهم فرهنگی رسانه ای، تبلیغات محیطی و ارسال لیست نشریات استانی به دستگاه های اجرایی برای دیدار  با اصحاب رسانه در این ایام پیش بینی شده است.
عادله کشمیری درباره نحوه تقدیر و ملاک های تقدیر از اصحاب رسانه مطالبی را مطرح کرد و افزود: مدیران مسئول و اصحاب رسانه می توانند اسامی پیشنهادی تقدیری خود را با ذکر دلایل ارائه دهند تا در یک هم اندیشی و با پرهیز از هرگونه یک سویه نگری، شایسته ترها تقدیر و تجلیل شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به امکان حضور مهمانان کشوری و استانی در هفته ی خبرنگار استان گلستان، اظهار کرد: شایسته است از سوی اصحاب رسانه برای رسیدن به یک خروجی خوب؛ دغدغه ها، مطالبات، موضوعات و انتظارات دسته بندی و مشخص شود که آن مطالبات، شفاف و قابل گیری تر باشند.
یادآوری می شود در این نشست از سوی مدیران مسئول نشریات استان گلستان، بهره مندی از ظرفیت بسیج رسانه، برپایی کارگاه های آموزشی، تشکیل شورای مشورتی و  تقدیر از خبرنگاران  و ... مطرح شد. همچنین در حاشیه این جلسه درباره وضعیت سهمیه کاغذ نشریات و توزیع زینک چاپ گفتگویی در بین حاضران شکل گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .