عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اطعام خانواده های محروم و آسیب دیده از سیل گلستان در روز عید غدیر خم

به همت شورای فرهنگی ICT گلستان اتفاق افتاد:

اطعام خانواده های محروم و آسیب دیده از سیل گلستان در روز عید غدیر خم

 اطعام خانواده های محروم و آسیب دیده از سیل گلستان در روز عید غدیر خم
اطعام خانواده های محروم و آسیب دیده از سیل گلستان در روز عید غدیر خم در قالب ''طرح اطعام غدیر و ضیافت علوی" انجام شد.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ مراسم اطعام خانواده­های محروم و آسیب دیده از سیل استان با توزیع بالغ بر 1400 پرس غذای گرم در روز عید غدیر برگزار شد.
محمد احمدی رئیس شورای فرهنگی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خصوص اطعام غدیرگفت: این طرح به ابتکار شورای فرهنگی وزارت متبوع برنامه ریزی شده بود که در روستاهای سیل زده استان و بین هموطنان اهل تشیع و تسنن شهرستان آق قلا توزیع گردید.
وی با اشاره به فعالیت‌های وزارت در سیل اخیر گفت: در حادثه سیل اخیر و پس از آن کمک‌های گسترده‌ای از جمله توزیع بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، شکر و ... توسط ستاد وزارت به استان ارسال شد که در مناطق سیل زده توزیع گردید.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان با اشاره به همکاری بنیاد غدیر و اداره کل پست استان در اجرای این طرح گفت: طرح اطعام غدیر در لبیک به حدیثی از امام رضا(ع) مبنی بر اینکه هر کس اگر مؤمنی را در روز غدیر طعام دهد گویا همه انبیاء و صدیقین را اطعام کرده است به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با همکاری بنیاد غدیر و اداره کل پست استان برگزار شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .