عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان


نشست نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان

همزمان با چهارم شهریور ماه روز کارمند و در سومین روز از هفته بزرگداشت دولت نشست صمیمی آیت الله تقوی نماینده ی معزز ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با دکتر مختار مهاجر رییس سازمان و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان در محل سالن آمفی تئاتر موسسه ی تحقیقات پنبه کشور برگزار شد.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام معصومی فر مسوول حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان به بیان گزارش عملکرد حوزه نمایندگی پرداخت و در بخش دیگری از سخنانش گفت: هدف و رسالت انبیا و اولیای خداوند این است که مردم را به اطاعت از فرامین الهی دعوت کنند.
در ادامه این نشست آیت الله تقوی نماینده ی معزز ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: یکی از ویژگی های برجسته ی انسانهای مومن که در نظام تعلیم و تربیت دینی رشد یافته اند فرصت شناسی است که البته با فرصت طلبی که ضد ارزش محسوب می شود تفاوت دارد.
وی افزود: باید بتوانیم از فرصت ها در دوران زندگی به خوبی برای رشد و بالندگی خود و جامعه استفاده کنیم.
آیت الله تقوی در ادامه گفت: وزارت جهاد کشاورزی مسوول تولید و تامین غذای جامعه است و باید حساسیت این موقعیت را بدانیم از فرصت هایی که داریم نهایت استفاده را ببریم و برای تامین مواد غذایی مردم جهاد گونه تلاش کنیم.
نماینده ی معزز ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه  در بازدیدهایی که از استان گلستان داشتم بحمدالله این استان را در زمینه تولیدات و اشتغال و به طور کلی بخش کشاورزی بسیار سرفراز و سربلند  دیدم و  افزود: با همدلی و تلاش بیشتر  باید فرهنگ کشاورزی و کار و تولید را در بین جوانان ترویج کنیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .