عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با کارکنان این سازمان به مناسبت روز کارمند


نشست نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با کارکنان این سازمان به مناسبت روز کارمند

نشست نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با کارکنان این سازمان به مناسبت روز کارمند

همزمان با چهارم شهریور، سومین روز از هفته دولت و روز کارمند نشست صمیمی آیت الله تقوی نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه این سازمان در استان گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، در این نشست آیت الله تقوی نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: یکی از ویژگی های برجسته ی انسانهای مومن که در نظام تعلیم و تربیت دینی رشد یافته اند فرصت شناسی است که البته با فرصت طلبی که ضد ارزش محسوب می شود تفاوت دارد.
وی افزود: باید بتوانیم از فرصت ها در دوران زندگی به خوبی برای رشد و بالندگی خود و جامعه استفاده کنیم.
آیت الله تقوی بیان داشت: وزارت جهاد کشاورزی مسوول تولید و تامین غذای جامعه است و باید حساسیت این موقعیت را بدانیم از فرصت هایی که داریم نهایت استفاده را ببریم و برای تامین مواد غذایی مردم جهاد گونه تلاش کنیم.
همچنین در این نشست حجت الاسلام معصومی فر مسوول حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان به بیان گزارش عملکرد حوزه نمایندگی پرداخت و گفت: هدف و رسالت انبیا و اولیای خداوند این است که مردم را به اطاعت از فرامین الهی دعوت کنند.
لازم به ذکر است  این نشست که مدیرکل، معاونین و جمعی از کارکنان شیلات گلستان نیز در آن حضور داشتند در محل سالن اجتماعات موسسه ی تحقیقات پنبه استان برگزار گردید.
گفتنی است آیت اله سیدرضا تقوی در سفر 3 روزه خود به گلستان  از ظرفیت های کشاورزی این استان نیز بازدیدی به عمل آورد و گلستان را در زمینه کشاورزی استانی مستعد و شاخص دانست.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شیلات
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 320
  • کد خبر : 67071