عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور حجت الاسلام سیدحسینی دادستان مرکز استان در جمع مددجویان عزادار زندان مرکزی گرگان


حضور حجت الاسلام سیدحسینی دادستان مرکز استان در جمع مددجویان عزادار زندان مرکزی گرگان

همگام با سیاست های سازمانی مبنی بر جهت دهی افکار و رفتار مددجویان با اصول عقیدتی امامان و بزرگان دین خاصه امام حسین(ع) مراسم سوگواری در محل سوله ورزشی امام علی (ع) زندان مرکزی گرگان با دعوت از حجت الاسلام سید حسینی دادستان شهرستان گرگان و صانعی مداح نام آور استان با حضور یوسفیان سرپرست زندان مرکزی گرگان، میثاقی قاضی ناظر زندان برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان؛ حجت الاسلام سیدحسینی دادستان شهرستان گرگان ضمن ابراز تسلیت به جمع حاضر و جمیع عزاداران حسینی که در هر کجا نسبت به گسترش و نشر قیام حسینی و نتایج آن سعی مستدام می کنند اظهار داشت: سوره فجر در قرآن کریم نمونه بسیار روشن در سیره سلوک و زندگی و دیدگاه آقا امام حسین (ع) است . به فرموده امام صادق (ع) همه امامان کشتی نجات هستند اما کشتی نجات سومین امام شیعیان امن تر ، سریع تر و بازیبایی بیشتری نجات را به مردمان هدیه میدهد. 
این مرجع قضایی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد همه ما برای رسیدن به آرامش در زندگی تلاش می کنیم ، خدا در قرآن می فرماید: الابذکر الله تطمئن القلوب ، پس چیزی که مسیر رسیدن به آرامش را کوتاه و مطمئن می سازد یاد خداست. نفس مطمئنه نفسی است که همواره از زندگی و تقدیر و آنچه که خدا راضی و خشنود است مثل سرور سالار شهیدان که با وجود اینکه خانواده اش را پیش چشمانش سر می برند اما ناراضی نیست . چون نفس مطمئنه را در وجود خویش تجلی بخشیده است.
پایان بخش سخنان حجت الاسلام سید حسینی توصیه استفاده حداکثراز فرصت ماه محرم برای اصلاح و توبه بود .
در ادامه مراسم مدیحه سرایی و روضه خوانی توسط صانعی مداح خوش قریحه استان انجام شد. مددجویان نیز با سینه زنی بهه ساحت پر شوکت امام آزاده ادای احترام نمودند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 360
  • کد خبر : 65371