عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه۸۰ درصد خدمات میراث فرهنگی گلستان به صورت الکترونیکی/ جوانگرایی عامل اصلی پیشرفت این اداره کل است

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان:

ارائه۸۰ درصد خدمات میراث فرهنگی گلستان به صورت الکترونیکی/ جوانگرایی عامل اصلی پیشرفت این اداره کل است

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان گفت : 80 درصد خدمات میراث فرهنگی گلستان به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان ، مهندس ابراهیم کریمی امروز چهارشنبه 27 شهریور ماه 98 در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان گفت : اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان برای سومین سال متوالی است که در جشنواره شهید رجایی استان حائز رتبه برتر دستگاه های اجرایی می شود و این در حالیست که در سال 93 رتبه این اداره کل در بین 46 دستگاه اجرایی جایگاه 42 بوده است.
او تاکید کرد : کسب این رتبه نشان از تلاش همه همکاران در مجموعه اداره کل میراث فرهنگی استان و همچنین برنامه ریزی مناسب در این حوزه می باشد.
کریمی با اشاره به این که استفاده از ظرفیت جوانان در پست های مدیریتی عامل اصلی توسعه و پیشرفت این اداره کل است، گفت : 38 پست مدیریتی در این اداره کل در اختیار جوانان قرار دارد که از این میزان 9 نفر را بانوان تشکیل می دهند .
او با اشاره به این که اداره کل میراث فرهنگی گلستان در راستای استفاده از نیروی جوان رتبه کشوری نیز کسب کرده است یادآور شد : در ستاد ساماندهی امورجوانان این اداره کل حائز رتبه برتر کشوری در راستای بهره مندی از جوانان در پست های مدیریتی شد .
مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گلستان تصریح کرد : یکی از مهمترین دستاورد های جشنواره شهید رجایی استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی است که با هدف صیانت از حقوق شهروندی ، تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی راه اندازی شده است و در  اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان نیز اقدامات خوبی را در این حوزه شاهد هستیم.
او اضافه کرد : در حال حاضر 80 درصد خدمات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان به صورت الکترونیکی برای ارباب رجوع قابل دسترسی است.
کریمی گفت : سال گذشته سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری علاوه بر جشنواره شهید رجایی مدیران کل و معاونین این سازمان را مورد ارزیابی قرار داد که اداره کل میراث فرهنگی گلستان در بین استان های کشور رتبه نخست ، معاون توسعه و مدیریت این اداره کل رتبه اول ، معاون گردشگری رتبه دوم ، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی رتبه سوم و معاون میراث فرهنگی رتبه چهارم را کسب کردند.
لازم به ذکر است ، در بیستمین جشنوراه شهید رجایی استان گلستان که امروز چهارشنبه 27 شهریورماه در گرگان برگزار شد ، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان برای سومین سال متوالی با کسب 1921/5 امتیاز از مجموع 2000 امتیاز بعنوان دستگاه برتر در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی و دستگاه برتر استانی در سال 97 انتخاب گردید.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .