عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرمانده و کارکنان پلیس راه آهن شمال شرق 2 با اهدای خون به نیازمندان زندگی بخشیدند

ترویج فرهنگ اهدای خون در هفته نیروی انتظامی؛

فرمانده و کارکنان پلیس راه آهن شمال شرق 2 با اهدای خون به نیازمندان زندگی بخشیدند

همزمان با فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی فرمانده و کارکنان پلیس راه آهن شمال شرق 2 استان گلستان با اهدای خون به نیازمندان زندگی بخشیدند.

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان گلستان، فرمانده و کارکنان پلیس راه آهن شمال شرق 2 روز چهارشنبه 10 مهرماه با حضور در مرکز جامع اهدای خون انتقال خون استان گلستان نذر خونشان را اهدا کردند.
سرهنگ نظری زرینی فرمانده نیروی انتظامی راه آهن شمال شرق 2 درزمان اهدای خون گفت: کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی راه آهن بر ایجاد امنیت برای کمک به همنوع و خدمت گذاری بهتر از هر راهی برای خدمت به مردم استفاده می کنند .
وی افزود: نیروی انتظامی ماموریت سخت و سنگین دارد که سختی کار هیچگاه این نیرو از تلاش و کمک به همنوع بر حذر نخواهد داشت که یکی از این اقدامات خداپسندانه مبادرت به اهدا خون به همنوعان است .
رئیس پلیس راه آهن شمال شرق 2استان گلستان ازتوفیق اهدا کردن خون خود ابراز خرسندی و بیان کرد : نیروی انتظامی راه آهن هر ساله در بزرگداشت هفته نیروی انتظامی اقدام به انجام اهدا خون به همنوعان می کند .
وی عنوان کرد:امیدواریم در راستای ارتقا سلامت جامعه همواره با همکاری مردم بتوان فرهنگ اهدای خون به هموطنان خود ترویج داد تا خون مورد نیاز بیماران تامین شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل انتقال خون استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .