عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارمدیرکل انتقال خون گستان با فرمانده نیروی انتظامی استان


دیدارمدیرکل انتقال خون گستان با فرمانده نیروی انتظامی استان

 مدیرکل اداره کل انتقال خون گلستان، روزپنجشنبه 21 مهرماه، با سردار محمدسعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی استان گلستان  دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی انتقال خون گلستان؛ دکتر فاطمه محمدی، در این ملاقات ضمن تبریک هفته ناجا به همه ی تلاشگران عرصه نظم و امنیت، از  همدلی و همیاری کارکنان نیروی انتظامی که همپای مدافعان سلامت برای کمک به بیماران نیازمند به خون قدم برداشتند، تشکر و قدردانی نمود.
وی بیان کرد: نیروهای انتظامی تجلی بخش امنیت در استان هستند و امیدواریم تا با توجه به رو حیه ی ایثار و نوع دوستی ،حضور پرشور و همیشگی کارکنان نیروی انتظامی در پویش اهدای خون ادامه دار باشد و تنها به مناسبت های خاص محدود نگردد.
در ادامه، سردار محمدسعید فاضل دادگر ، فرمانده نیروی انتظامی استان  با بیان اینکه یکی از مولفه‌های ایجاد همدلی، شرکت در امور خیرخواهانه همچون اهدای خون است، اظهار کرد: رویکرد اجتماعی در اولویت تمام برنامه‌های نیروی انتظامی قرارگرفته است و مشارکت در امر اهدای خون نیز با هدف کمک به بیماران نیازمند در شرایط تداوم بیماری کرونا و تقویت رو حیه ی جهادی و ایثار در بین کارکنان، در ایام مختلف سال صورت میگیرد.
 گفتنی است؛ کارکنان نیروی انتظامی از همیاران همیشگی انتقال خون بوده و همکاری گسترده ای در ارتقای شاخص سلامت شهروندان و کمک به بیماران نیازمند خون داشته اند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل انتقال خون گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .